Voldborg.. I need help and a answer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

henh01

Philippa skriver:

Jeg har da ikke nogen jordemoder længere, har jeg ??

Mente SP...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Philippa

henh01 skriver:

Mente SP...

: )

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Ha ha

Min mini Voldborg var rødblond da han blev født, og ikke ret længe efter begyndte han at tabe håret. Troede først at jeg aede det af ham

Han var relativt skaldet til han blev et års tid, havde da en smule, men kunne være lidt svært at se, men det var også meget lyst.

Nu er han knap 19 mdr. og har helt hvidt hår med krøller Det er ikke den tykkeste manke på jorden, men han har da pænt hår nu

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Mette. skriver:

Jeg tror det er ganske normalt. Emilie gjorde det samme. De hår hun fik da hun blev større var sådan mere rigtigt hår hvorimod det første var "baby-hår", så bare rolig. Der kommer nyt med tiden

Håber du har ret

Anmeld

1. maj 2011

Lou87

Philippa skriver:

Heysan!
Er det normalt at babyer på en måned begynder at ligne voldborg?? Syns Columbus er begyndt at miste mere hår og har fået små lyse hår, som næsten ikke kan ses, og har det fået høje tindinger.. Er mega bekymret, tænker om han mister håret fordi jeg ikke får nok nærrig da jeg har mælke og gluten allergi? Håber i kan komme med  nogle svar til en bekymret nybagt mor..

Kærligst Philippa

Det er meget normalt ja..

Min datters hår var helt sort da hun kom ud, og havde masser hår.
Derefter begyndte det og falde af og hun havde så tilsidst bare en voldborg kant rundt, hihi.

Nu i en alder af snart 9 mdr er der forholdsvist ok hår på hovedet, men ikke meget.. Og de er lysere. Så ikk nemme og se.

Bare rolig det ska nok komme igen

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

Hi hi tjek hormon knopperne også ,, pæn dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Nessie skriver:

Ha ha

Min mini Voldborg var rødblond da han blev født, og ikke ret længe efter begyndte han at tabe håret. Troede først at jeg aede det af ham

Han var relativt skaldet til han blev et års tid, havde da en smule, men kunne være lidt svært at se, men det var også meget lyst.

Nu er han knap 19 mdr. og har helt hvidt hår med krøller Det er ikke den tykkeste manke på jorden, men han har da pænt hår nu

Nuuurh, hvor sødt!

Håber ikke Columbus sakl være grim så længe, det er jo ikke kønt at se babyer med sådan en frisure ))

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Muffi<3 skriver:

Hi hi tjek hormon knopperne også ,, pæn dreng

HAHAA.. JA, sådan ser Columbus også ud. Hvor din søn kær

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Philippa skriver:

Nuuurh, hvor sødt!

Håber ikke Columbus sakl være grim så længe, det er jo ikke kønt at se babyer med sådan en frisure ))

Ha ha, nej jeg syntes det gik rimelig hurtigt over i at det "rigtige" hår voksede ud

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Lou87 skriver:

Det er meget normalt ja..

Min datters hår var helt sort da hun kom ud, og havde masser hår.
Derefter begyndte det og falde af og hun havde så tilsidst bare en voldborg kant rundt, hihi.

Nu i en alder af snart 9 mdr er der forholdsvist ok hår på hovedet, men ikke meget.. Og de er lysere. Så ikk nemme og se.

Bare rolig det ska nok komme igen

:O)
Ja, er blevet mindre bekymret nu..
Men jesus christ, hvorfor kan de ikke bare stadig have håret på hovedet og så lad det rigtige hår komme ud samtidige med det andet falder af.. et gammelt hår falder af = et nyt kommer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.