Voldborg.. I need help and a answer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.917 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2011

Philippa

Heysan!
Er det normalt at babyer på en måned begynder at ligne voldborg?? Syns Columbus er begyndt at miste mere hår og har fået små lyse hår, som næsten ikke kan ses, og har det fået høje tindinger.. Er mega bekymret, tænker om han mister håret fordi jeg ikke får nok nærrig da jeg har mælke og gluten allergi? Håber i kan komme med  nogle svar til en bekymret nybagt mor..

Kærligst Philippa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Lady Marion <3

Philippa skriver:

Heysan!
Er det normalt at babyer på en måned begynder at ligne voldborg?? Syns Columbus er begyndt at miste mere hår og har fået små lyse hår, som næsten ikke kan ses, og har det fået høje tindinger.. Er mega bekymret, tænker om han mister håret fordi jeg ikke får nok nærrig da jeg har mælke og gluten allergi? Håber i kan komme med  nogle svar til en bekymret nybagt mor..

Kærligst Philippa

He he sødt indlæg

Din mini voldborg er altså helt normal , det sker for mange , og han sfifter med garanti hårfarve .

Anmeld

1. maj 2011

Mette.

Philippa skriver:

Heysan!

Kærligst Philippa

Jeg tror det er ganske normalt. Emilie gjorde det samme. De hår hun fik da hun blev større var sådan mere rigtigt hår hvorimod det første var "baby-hår", så bare rolig. Der kommer nyt med tiden

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Det er ganske normalt..

Men måske du skal snakke med din JM om din allergi så du er sikker på at bebse får nærrig nok alligevel

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Muffi<3 skriver:

He he sødt indlæg

Din mini voldborg er altså helt normal , det sker for mange , og han sfifter med garanti hårfarve .

Håber det! - Men hvornår får han så hår på hovedet igen??

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

henh01 skriver:

Det er ganske normalt..

Men måske du skal snakke med din JM om din allergi så du er sikker på at bebse får nærrig nok alligevel

Jeg har da ikke nogen jordemoder længere, har jeg ??

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

Philippa skriver:

Årh tror der gik en måneds tid før Alexanders nye hår tittede frem , hos nogle kan der gå mange mdr

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

Philippa skriver:

Hvorfor tror du han ikke får nærring nok pga din allergi ? Det hænger ikke sammen   og om barnet ikke får næring nok har intet med hår tab af gøre .

Anmeld

1. maj 2011

Philippa

Ohhh dios mio.. Håber så meget han er ligeså heldig som din Alexander Så syns det så grimt (ved godt man ikke skal snakke grimt om sit barn, men når han har samme hår som voldborg er det jo lidt synd (:  )

Fordi folk siger at det jeg mister og indtager får lillemanden også, så hvis jeg nu ikke får nærring nok tænkte jeg han heller ikke ville få det`?

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

Philippa skriver:

Ohhh dios mio.. Håber så meget han er ligeså heldig som din Alexander Så syns det så grimt (ved godt man ikke skal snakke grimt om sit barn, men når han har samme hår som voldborg er det jo lidt synd (:  )

Ha ha jeg var også græde færdig , ser lige om jeg kan finde et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.