banaman89 Er indlagt :( opdatering 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

signe.

B&J skriver:

1. https://www.baby.dk/debat/104680pi1/ordet-er-frit/saa-er-det-forhold-slut-.aspx

2. https://www.baby.dk/debat/105269pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt-.aspx

3. https://www.baby.dk/debat/105501pi1/ordet-er-frit/banaman89-er-indlagt--opdatering.aspx

Så kan du læse hvad der er sket

åh gud nej...

Havde godt læst den 1 tråd, hvor det hele var sket, men ikke det her efterfølgende... åh gud, man kan jo slet ikke sætte sig i deres sted.. det må da være.. ja.. det mest skrækkelige der kan overgå en og ens lille dreng.. åh jeg er fyldt med vrede over denne her kæreste, og fuld af sorg og kærlighed til banaman89 og det de gennemgår lige nu... for pokker da, de SKAL bare komme godt ud af det på den anden side, og så skal den mand have et virkeligt alvorsord med politiet..

sender hele familien de bedste tanker om helbredelse og kræfter til at stå igennem denne sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

JuelZ

føj for den lede...

jeg vil tænke på dem og krydse fingre for det hele nok skal gå

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Åh nej -  for at det snart vender så han igen får det godt.

Stakkelse lille familie - håber han kommer på høj kant snart

Anmeld

1. maj 2011

Isabella_mor

B&J skriver:

Jeg har lige skrevet med banaman89, de har igen scannet drengen over hele kroppen og det er begynd af blive en smule være, de holder godt øje men kan ikke sige så meget ellers bliver han blot tyndere og ligger stille og sover...

imorgen skal de snakke med politiet så håber de gør noget i sagen

GODT at de skal tale med politiet..  jeg syntes fanme at den spade skal straffes, bare han dog snart får det bedre, ihh jeg har så ondt inden i når jeg tænker på at så lille en dreng har fået kraniebrud... det er virkelig noget af det mest forfærdelige jeg har hørt i længe.. 

Anmeld

1. maj 2011

birthee

Hvor er det bare skrækkeligt... Håber virkelig at den lille dreng får det bedre!!! Krydser fingre for det

Knus til familien herfra!!!

Anmeld

1. maj 2011

klmf

Må sige at det er fuldstændig overvældende, hvilke følelser den her sag frembringer i mig; den lille mand, der ligger der og er alvorligt syg og de stakkels, stakkels, stakkels forældre der skal se på og bare vente og håbe - og så vide, at det er en forbandet idiot af mormors kæreste, der har sparket ham. Mangler simpelthen ord.... Men håber ved gud at politiet anholder og sigter ham og at han bliver dømt til fængsel i laaaaang tid. Der må være noget fængselskarma, der tager sig af børnemishandlere...

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou

Sender påny de varmeste tanker til den lille fyr og familien. Hvor er det frygteligt... 

Anmeld

1. maj 2011

Dot D

Åh ha, nu sidder jeg med tårerne trillende igen. Hvor er det en forfærdelig situation. Jeg håber ved Gud, at Politiet griber ind overfor det fjols. Jeg har så ondt af den lille dreng og hans forældre. Sender mine bedste tanker til dem, og håber på at han bliver frisk

Anmeld

3. maj 2011

merle2010

det er ganske ganske forfærdeligt tænk hvis det var ens eget lille myr sender de varmeste tanker til hele familien... åhhh gud sidder her med tårer i øjnene... tænk at sådan noget kan ske..

Anmeld

3. maj 2011

BellaT

Åårrh nej! Jeg læste hendes første indlæg med sparket, men har ikke læst de andre før nu. Troede at der ikke skete mere i den sag.. Men det gjorde der da godt nok! Hvor er det hjerteknusende. 

og tanker til den lille seje og til den store seje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.