He he... Sådan foregår det når Carla er blevet puttet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Vi vinker til fuglene udenfor og siger godnat til dem, så får Carla et kys af mor og far og der bliver sagt godnat og sov godt.

Når døren lukker bag os siger Carla: Mooooar, mor, mor, mor, mooooar....

Når hun begynder at lyde sådan lidt desperat går jeg derned og kan ikke helt lade være med at grine. Carla kigger på mig og siger: "Det er min kat. Det er min æsel" og peger på sine to bamser. "Ja det ved mor godt, men nu skal du sove. Kan du sove godt Carla." "Ja" siger min dejlige pige!

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, mooooar, mooooooooaaaaaaar!" Jeg går derned igen. "Edderkopper" "Nej Carla der er ikke nogen edderkopper. Mor har støvsuget dem væk. Du skal sove. Godnat"

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, moooooooar"

Jeg går derned IGEN og siger "Carla, nu gider mor ikke komme mere. Det er sidste gang mor kommer herned. Nu er det slut (Jeg skulle lige være sikker på hun forstod meningen he he). Nu skal Carla sove. Kan du sove godt Carla".... "Ja. Hej heeeej" Jeg siger "hej hej" og går.

jeg kommer op i stuen og nu råber Carla: "Faaar, far, far, faaaar!"

Vi skreg af grin oppe i stuen. Helt dum er hun nu alligevel ikke

Det er jo simpelthen fantastisk! Børn er så abe-skønne og fulde at fiduser  

HVOR ER DU BARE SKØN, CARLA!!   .....og sov så lille pus!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det er jo simpelthen fantastisk! Børn er så abe-skønne og fulde at fiduser   HVOR ER DU BARE SKØN, CARLA!!   .....og sov så lille pus!!

Ja det er så fedt!!!! I dag da vi puttede hende begyndte hun igen og så sagde jeg at nu sagde jeg godnat og så ville jeg ikke rende nede hos hende hele tiden. Så holdt hun op med at kalde. Hun forstår bare hvad vi siger altså!!

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er så fedt!!!! I dag da vi puttede hende begyndte hun igen og så sagde jeg at nu sagde jeg godnat og så ville jeg ikke rende nede hos hende hele tiden. Så holdt hun op med at kalde. Hun forstår bare hvad vi siger altså!!

Ja, de forstår skam alting nu!  

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja, de forstår skam alting nu!  

Ja jeg bliver bare overrasket over hende nogle gange, for det er meget lange sætninger hun forstår

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja jeg bliver bare overrasket over hende nogle gange, for det er meget lange sætninger hun forstår

Idag i bilen, sagde Celina en hel sætning på 7 ord:
"Manga (Bianca), du må godt låne den lidt" Imponerende syntes moren!

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Idag i bilen, sagde Celina en hel sætning på 7 ord:"Manga (Bianca), du må godt låne den lidt" Imponerende syntes moren!

Ja det er da også helt vildt sejt!!!! Det er bare det BEDSTE når de kan tale. Jeg ELSKER at høre Carla fortælle og det er så fedt at man kan føre en samtale!

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er da også helt vildt sejt!!!! Det er bare det BEDSTE når de kan tale. Jeg ELSKER at høre Carla fortælle og det er så fedt at man kan føre en samtale!

Helt bestemt. Det er bare dejligt!

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Hihi sikke et smil jeg fik på læben.... 

Anmeld

2. maj 2011

Vinker

michella80 skriver:

Vi vinker til fuglene udenfor og siger godnat til dem, så får Carla et kys af mor og far og der bliver sagt godnat og sov godt.

Når døren lukker bag os siger Carla: Mooooar, mor, mor, mor, mooooar....

Når hun begynder at lyde sådan lidt desperat går jeg derned og kan ikke helt lade være med at grine. Carla kigger på mig og siger: "Det er min kat. Det er min æsel" og peger på sine to bamser. "Ja det ved mor godt, men nu skal du sove. Kan du sove godt Carla." "Ja" siger min dejlige pige!

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, mooooar, mooooooooaaaaaaar!" Jeg går derned igen. "Edderkopper" "Nej Carla der er ikke nogen edderkopper. Mor har støvsuget dem væk. Du skal sove. Godnat"

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, moooooooar"

Jeg går derned IGEN og siger "Carla, nu gider mor ikke komme mere. Det er sidste gang mor kommer herned. Nu er det slut (Jeg skulle lige være sikker på hun forstod meningen he he). Nu skal Carla sove. Kan du sove godt Carla".... "Ja. Hej heeeej" Jeg siger "hej hej" og går.

jeg kommer op i stuen og nu råber Carla: "Faaar, far, far, faaaar!"

Vi skreg af grin oppe i stuen. Helt dum er hun nu alligevel ikke

Åååh Carla, din lille trold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.