He he... Sådan foregår det når Carla er blevet puttet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Barbamama

Vi vinker til fuglene udenfor og siger godnat til dem, så får Carla et kys af mor og far og der bliver sagt godnat og sov godt.

Når døren lukker bag os siger Carla: Mooooar, mor, mor, mor, mooooar....

Når hun begynder at lyde sådan lidt desperat går jeg derned og kan ikke helt lade være med at grine. Carla kigger på mig og siger: "Det er min kat. Det er min æsel" og peger på sine to bamser. "Ja det ved mor godt, men nu skal du sove. Kan du sove godt Carla." "Ja" siger min dejlige pige!

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, mooooar, mooooooooaaaaaaar!" Jeg går derned igen. "Edderkopper" "Nej Carla der er ikke nogen edderkopper. Mor har støvsuget dem væk. Du skal sove. Godnat"

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, moooooooar"

Jeg går derned IGEN og siger "Carla, nu gider mor ikke komme mere. Det er sidste gang mor kommer herned. Nu er det slut (Jeg skulle lige være sikker på hun forstod meningen he he). Nu skal Carla sove. Kan du sove godt Carla".... "Ja. Hej heeeej" Jeg siger "hej hej" og går.

jeg kommer op i stuen og nu råber Carla: "Faaar, far, far, faaaar!"

Vi skreg af grin oppe i stuen. Helt dum er hun nu alligevel ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Skouboe

1. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ha,ha,ha,nej,de er ikke sådan at narre

Anmeld

1. maj 2011

Vingummien

haha kender det godt de er snu de små

Anmeld

1. maj 2011

Barbamama

Jeg tror vi skal til at putte hende senere. Vi puttede hende klokken 19.30 og hun sover ikke endnu....

Anmeld

1. maj 2011

TbCp

Hahahahaha hvor er hun god

Anmeld

1. maj 2011

Ida.

1. maj 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hahahahaha hvor er hun god

Ja det syntes jeg også

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Haha snedige rad

Anmeld

1. maj 2011

Vinker

michella80 skriver:

Vi vinker til fuglene udenfor og siger godnat til dem, så får Carla et kys af mor og far og der bliver sagt godnat og sov godt.

Når døren lukker bag os siger Carla: Mooooar, mor, mor, mor, mooooar....

Når hun begynder at lyde sådan lidt desperat går jeg derned og kan ikke helt lade være med at grine. Carla kigger på mig og siger: "Det er min kat. Det er min æsel" og peger på sine to bamser. "Ja det ved mor godt, men nu skal du sove. Kan du sove godt Carla." "Ja" siger min dejlige pige!

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, mooooar, mooooooooaaaaaaar!" Jeg går derned igen. "Edderkopper" "Nej Carla der er ikke nogen edderkopper. Mor har støvsuget dem væk. Du skal sove. Godnat"

Jeg går op i stuen. "Mor, mor, mor, moooooooar"

Jeg går derned IGEN og siger "Carla, nu gider mor ikke komme mere. Det er sidste gang mor kommer herned. Nu er det slut (Jeg skulle lige være sikker på hun forstod meningen he he). Nu skal Carla sove. Kan du sove godt Carla".... "Ja. Hej heeeej" Jeg siger "hej hej" og går.

jeg kommer op i stuen og nu råber Carla: "Faaar, far, far, faaaar!"

Vi skreg af grin oppe i stuen. Helt dum er hun nu alligevel ikke

Ååååh herlige pige altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.