Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeanette skriver:ja den er god...og er man ikke til sukker (som der faktisk er en del af i dem, selvom det er ændret til 30 g) så kan man erstatte det med honning - det smager godt
Juniors mor skriver:De kiks lyder super gode - så hvis jeg en dag føler mig lidt cornflækker-agtig vil jeg da klart prøve at bage dem.Mht honning i stedet for sukker, så lyder det da som en super ide, men er der ikke noget med, de små ikke må få honning? Eller var det før de blev 1 år?........
Jonas, Elias og jeg bagte dem i går !Det var en stor succes for begge drenge at stå med fingrene i dejen - Elias kunne dog ikke lade være med at smage på den De par finger haps han tog lod jeg ham bare spise, for der er jo ikke æg i, så det skader jo ikke, smager allerhøjest ikke så godt Tror de fik et par minutter for meget i ovnen, for de er blevet lige lovligt hårde at knække over, men tilgengæld smager de godt og drengene kan også lide dem. Jeg tog honning i stedet for sukker - to teskefulde - og det fungerer fint. De skal helt sikkert bage igen, men have knap så lang tid i ovnen.Eneste kagedåse jeg kunne finde var med julemotiv, så nu er Jonas overbevidst om at det er ved at være jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128