Jer der bruger Tjæresalve også kaldt noget andet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

VIPpigen

Åhh, så godt du lavede et indlæg om hendes røde mås for en del måneder siden vidst. Nu er Lilje så kommet, og vi fik også det salve på sygehuset, fordi hun havde rød mås, det skete 2 gange hun blev hudløs, og der kom vi kogtvandsklude på. Da vi kommer hjem kom min svigerinde fra sønderjylland med den mest fantastiske creme fra Tyskland. Penaten, Jeg siger dig den er absolut VIDUNDERLIG. Får Lilje antræk til rød mås, har vi en "tynd" creme og smørre på. Har hun været ude eller fået rød mås i løbet af natten har vi en virkelig fed udgave, og de virker fra det ene bleskift til det andet. Den kan virkelig betale sig at købe. Og mener den kan bestilles på nettet fra Tyskland også.

Håber ikke hun kommer til at slås med rød mås igen, og ellers er rådet givet videre til den lille ny der skal komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

B&J

MoarJ skriver:

Bruger det selv til når vi passer en hund der ikke lige altid er for tæt... 

Ja der har det også en fantastisk sugeevne

Anmeld

1. maj 2011

Mira0911

VIPpigen skriver:

Åhh, så godt du lavede et indlæg om hendes røde mås for en del måneder siden vidst. Nu er Lilje så kommet, og vi fik også det salve på sygehuset, fordi hun havde rød mås, det skete 2 gange hun blev hudløs, og der kom vi kogtvandsklude på. Da vi kommer hjem kom min svigerinde fra sønderjylland med den mest fantastiske creme fra Tyskland. Penaten, Jeg siger dig den er absolut VIDUNDERLIG. Får Lilje antræk til rød mås, har vi en "tynd" creme og smørre på. Har hun været ude eller fået rød mås i løbet af natten har vi en virkelig fed udgave, og de virker fra det ene bleskift til det andet. Den kan virkelig betale sig at købe. Og mener den kan bestilles på nettet fra Tyskland også.

Håber ikke hun kommer til at slås med rød mås igen, og ellers er rådet givet videre til den lille ny der skal komme

Tak for info... Det vil jeg da se nærmere på.. Bruger kun Inotyol når det er lidt rød numse men ellers zinksalve... 

Anmeld

1. maj 2011

Nemesis

ladydan1 skriver:

Hmm for det første skal man slet ikke anvende Inotyol på åbne og væskende sår.

http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=327

Skal ikke brukes på væskende og infiserte sår. Rengjør nøye før påsmøring av salven. 
Les pakningsvedlegget nøye. 

Herfra:

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1517017&ref=search

Til væskende numse er kogtvandsklude geniale og ligeså snart huden er lukket kan Inotyolen bruges.

Min sp har også anbefalet at smøre med æggehvide..ja det lydeer underligt :-) Men har hørt fra andre at det virker.

:-) Sisse

Inotyolsalven ER genial til rød numse..men der må bare ikke være hul på.

Der er rigtig stor forskel på om numsen er hel eller der er gået hul på.

:-) Sisse

Anmeld

1. maj 2011

Mira0911

Skouboe skriver:

Tjæresalve ER fantastisk godt, det må bare ikke komme i åbne sår..

Jeg bruger som regel Eryase creme fra A-Derma. Den er også super, og den stinker ikke som Inotylen gør.

Den vil jeg da også lige se lidt nærmere på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.