En "babsedut"kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Dot D

fif skriver:

Hvor lang tid, har du været om sådan en ?? og hva er der i den!!??

Det er lidt svært helt at sætte tid på, men kagen skulle bages og køles, fyldet laves, også skulle den pyntes. Sååååå ca 3 -5 timer vil jeg tro...

Denne er en bananlagkagebund-opskrift herindefra med en lys tobleronecreme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

fif

Dot D skriver:

Det er lidt svært helt at sætte tid på, men kagen skulle bages og køles, fyldet laves, også skulle den pyntes. Sååååå ca 3 -5 timer vil jeg tro...

Denne er en bananlagkagebund-opskrift herindefra med en lys tobleronecreme

Hold da fest.. og det lyder lækkert!!  har lige været inde og lure på dine andre kager, og må da nok sige at du er super dygtig!! man tør jo dårligt spise sådan nogle flotte kager hehe...

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

fif skriver:

Hold da fest.. og det lyder lækkert!!  har lige været inde og lure på dine andre kager, og må da nok sige at du er super dygtig!! man tør jo dårligt spise sådan nogle flotte kager hehe...

Altså, hvor er du søøøød

Jamen, har da også oplevet nogle, der ikke ville skære i dem, men så siger jeg bare til dem, at nu har jeg brugt lang tid på at lave noget lækkert til dem, så nu skal de bruge tid på at nyde den...

Anmeld

3. juli 2011

fif

Dot D skriver:

Altså, hvor er du søøøød

Jamen, har da også oplevet nogle, der ikke ville skære i dem, men så siger jeg bare til dem, at nu har jeg brugt lang tid på at lave noget lækkert til dem, så nu skal de bruge tid på at nyde den...

Ja, det har Du self helt ret i!! men flotte er de sgu!

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

fif skriver:

Ja, det har Du self helt ret i!! men flotte er de sgu!

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.