kitty skriver:
Vil ikke undskylde for den manglende aktivitet, det behøver navler nemlig ikke 
Jeg er levende.. Eller skulle forestille at være det... Jeg synes det er lidt hårdt for tiden.
Jeg er jo igang med den kære BA, og jeg synes ikke det er nemt. Min problemindkredsning har været virkelig svær, og det har taget evigheder at nå hertil hvor jeg tænker "OK, nu virker det MÅSKE"... Jeg føler mig kronisk bagud, og jeg føler aldrig jeg har fri..
Bjørnen vil gerne en tur i byen idag, da butikkerne har åbent og vi skal finde pænt tøj til bryllup i næste weekend. Ja, den kjole jeg bestilte hjem fra Topshop i England kunne jeg ikke passe, trods jeg havde målt.. Nederlag! Den er så smuk.. Overvejer at beholde den og bruge den, når jeg har født.. For det tror jeg godt jeg kan.. Men det er alligevel mange penge at tage chancen med... Men ang. tur i byen så føler jeg bare at jeg ikke kan, at jeg skal sidde og skrive ved computeren.
Det er hårdt at føle, at man ikke har tid til at være kæreste. For det er netop u, inden baby kommer, at der skal være tid til den slags.
Jeg sover dårligt om natten, både pga et ømt bækken, en aktiv krølfis og opgaven.. Og så den kronisk dårlige samvittighed overfor bjørnen..
Jeg føler mig også lidt ensom. Jeg går herhjemme hver dag, bjørnen arbejder over næsten dagligt, og en tur Rema er det mest sociale jeg oplever på en uge.. Og alligevel føler jeg jeg ingen vej kommer med opgaven...
Ja, det er en værre gang tuderi I får her...
Oveni det hele har jeg fået strækmærker nu. Jeg havde elelrs lovet mig selv at jeg ikke ville blive ked af det, men oveni det andet kan jeg godt mærke at det slog min dag igår helt i stykker. Jeg står flere gange foran spejlet og kigger på dem og bliver ked af det.. Jeg har det i forvejen svært med min krop, og at den nu skal "plettes" på den måde også, oveni en vægtøgning... Arhmen altså, jeg er sortseer for tiden, det hele er lidt hårdt!
MEN! jeg har en aktiv lille-fis i maven, og den skal være velkommen til verden efter 9. juni, for da skal min BA være afleveret. Bjørnen er sød og hjælpsom (for det meste), og vejret er godt... Der er bare aaaalt for mange stressende faktorer i mit hovede og udenom...
Men jeg klarer det! Huskatte giver ikke op!
Tak til Jer der har skrevet og spurgt til mig, overskudet er bare på minus for tiden!

jeg vil se den kjole altsåååååå....
hvor er det nederen at jeg ikke har bilen hjemme hver evig eneste dag.... så skulle jeg nok komme og snakke om hvad der skete i Amys ret igår.... eller DUM..... ha ha ha..