Tullebukser med navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. maj 2011

Halløjsa

Jeg kan prøve i aften og lave bogstaver lidt mindre og se om der kan være 8. Hvad størrelse skal du bruge i???

Prisen

Babyfløjl 130 incl

cowboy 140 incl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Halløjsa

majbritm skriver:

Lige en ting mere Kan der stå Mathilde på eller er det for langt?

Anmeld

1. maj 2011

MSM

babytwins skriver:

Jeg kan prøve i aften og lave bogstaver lidt mindre og se om der kan være 8. Hvad størrelse skal du bruge i???

Prisen

Babyfløjl 130 incl

cowboy 140 incl

Det skal være str. 80-86 Det må gerrne være cowboy med pink ugler og jeg er interesseret i et par hvis det kan lade sig gøre.. Hvor lang tid tager det at lave dem? Glæder mig til at høre om jeg er så heldigt at det kan være der 

Anmeld

1. maj 2011

Halløjsa

majbritm skriver:

Det skal være str. 80-86 Det må gerrne være cowboy med pink ugler og jeg er interesseret i et par hvis det kan lade sig gøre.. Hvor lang tid tager det at lave dem? Glæder mig til at høre om jeg er så heldigt at det kan være der 

send lige mail til mig med navn så kigger jeg på det senere i aften. det tager nogen dage, du ville kunne have dem sidst i næste uge.

stationsvej20@hus.dk

Anmeld

1. maj 2011

Halløjsa

babytwins skriver:

send lige mail til mig med navn så kigger jeg på det senere i aften. det tager nogen dage, du ville kunne have dem sidst i næste uge.

stationsvej20@hus.dk

hvad størrelse..

Anmeld

1. maj 2011

MSM

babytwins skriver:

stationsvej20@hus.dk

Så er der sendt en mail.0) Helt ok mht "leveringstid"

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Prisen

Babyfløjl 130 incl

cowboy 140 incl

Jeg har sendt en mail i middags, men endnu intet hørt tilbage...
Er det bedre at skrive her??

Ved jo at der er ugler i pink, men fåes de også hos dig i lilla som det her? :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Halløjsa

JustAnotherName skriver:

Jeg har sendt en mail i middags, men endnu intet hørt tilbage...
Er det bedre at skrive her??

Ved jo at der er ugler i pink, men fåes de også hos dig i lilla som det her? :

har du mailet hjem til mig, der har jeg ikke modtaget noget. Hvor har du fået prøven, jeg køber stof i stof2000 så hvis det er en af deres kan jeg godt lave det..

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

babytwins skriver:

har du mailet hjem til mig, der har jeg ikke modtaget noget. Hvor har du fået prøven, jeg køber stof i stof2000 så hvis det er en af deres kan jeg godt lave det..

Sært at du ikke har modtaget den. jeg sendte den både til dig og mig selv, og den så ud til at være afsendt uden fejl

Anmeld

1. maj 2011

Halløjsa

JustAnotherName skriver:

Sært at du ikke har modtaget den. jeg sendte den både til dig og mig selv, og den så ud til at være afsendt uden fejl

har lige tjekket igen, men der er ikke kommet nogen, hvad ville der stå som afsender af navn..

har sendt PB til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.