Diva cup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Aagaard

CamiRon skriver:

Det ser smart ud, men er det rigtigt forstået at den ikke kan bruges af kvinder der har født??? Syntes jeg der stod i bunden af siden.

Jeg ved ikke med det andre end ladycup, men der kan du få en i før-fødsels-udgave og en i efter-fødsels-udgave.

Havde en før, og skal helt sikkert have en efter også

Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

CamiRon

Aagaard skriver:

Jeg ved ikke med det andre end ladycup, men der kan du få en i før-fødsels-udgave og en i efter-fødsels-udgave.

Havde en før, og skal helt sikkert have en efter også

Line 

Ok! Det kan være man skulle prøve!

Anmeld

1. maj 2011

Mellepige

Hej

Jeg har en lady cup, men det er det samme. Den er rigtig god, jeg er i hvert fald glad for den. Man skal bare lige vænne sig til den, og lære hvordan den skal sidde rigtigt, eller kan den godt sidde og genere lidt.

Anmeld

1. maj 2011

mariamiss6

Jennifer skriver:

Nøj hvor smart, hvorfor har jeg ikke hørt om den før ?
haha manden spørger om den kan bruges under samleje? umiddelbart ville jeg ikke tro det

de anbefaler det ikke, men det kan den faktisk godt med lidt snilde

Den holder ikke helt tæt, men tæt nok til at det ikke bliver noget svineri, hvis altså den da ikke lige er fuld

Jeg har selv gjort det mange gange Man skal så bare lige huske at tage den ud og rette den bagefter

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

1m1i1a skriver:

Hej

Jeg har en lady cup, men det er det samme. Den er rigtig god, jeg er i hvert fald glad for den. Man skal bare lige vænne sig til den, og lære hvordan den skal sidde rigtigt, eller kan den godt sidde og genere lidt.

Tak for svar det lyder altså bare super smart

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

mariamiss6 skriver:

de anbefaler det ikke, men det kan den faktisk godt med lidt snilde

Den holder ikke helt tæt, men tæt nok til at det ikke bliver noget svineri, hvis altså den da ikke lige er fuld

Jeg har selv gjort det mange gange Man skal så bare lige huske at tage den ud og rette den bagefter

okay vildt nok regnede jeg godt nok ikke med.. den må da genere manden ?

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

CamiRon skriver:

Det ser smart ud, men er det rigtigt forstået at den ikke kan bruges af kvinder der har født??? Syntes jeg der stod i bunden af siden.

ja det kan den godt, der er en lille til kvinder under 25. og en stor til kvinder der har født eller er over 25

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

TwinsQ skriver:

Det er sq smart!!! Undskyld mit sprog Men jeg er en af de typer, der virkelig hader den periode!!!!

hehe så er vi to ja det er en mega fed opfindelse..
og så kan man igen ærge sig over at man ikke selv har fundet på det..

Anmeld

1. maj 2011

Sissel

Altså jeg købte en fordi jeg også bare synes det lød mega smart.. Men det funger ikke rigtig for mig.. Jeg har flere gange brugt laaaang tid på at få den hevet ud igen.. Lagt og vredet mig på gulvet og hoppet op og ned og overvejet om jeg sku kalde på manden og spørge om han kunne være behjælpelig men det kan selvfølgelig bare være det er mig der ikke lige har gennemskuet det

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

Sissel skriver:

Altså jeg købte en fordi jeg også bare synes det lød mega smart.. Men det funger ikke rigtig for mig.. Jeg har flere gange brugt laaaang tid på at få den hevet ud igen.. Lagt og vredet mig på gulvet og hoppet op og ned og overvejet om jeg sku kalde på manden og spørge om han kunne være behjælpelig men det kan selvfølgelig bare være det er mig der ikke lige har gennemskuet det

kan den suge sig fast ?
gjorde det ikke ondt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.