Diva cup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

Aagaard skriver:

Jeg har ikke prøvet divacup, men laducup og for mig fungerer det helt fantastisk! Jeg elsker den!

Man slipper bl.a. for den der klamme mensturations-lugt og den skal skiftes meget færrer gange end et bind eller tampon skal.

Eneste ulempe er at skulle skifte den et sted uden håndvask, men der kan vådservietter klare den i en snæver vending

Line

genialt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

slettet_7530

Jennifer skriver:

Nøj hvor smart, hvorfor har jeg ikke hørt om den før ?
haha manden spørger om den kan bruges under samleje? umiddelbart ville jeg ikke tro det

Betragt den som en tampon

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

Albertesmor skriver:

Betragt den som en tampon

okay sagde også til ham at det ikke var noget at han skulle regne med  tak for svar

Anmeld

1. maj 2011

slettet_7530

Jennifer skriver:

okay sagde også til ham at det ikke var noget at han skulle regne med  tak for svar

de er også ladycup og mooncup. skal jeg haveen på et tidspunkt bliver det en mooncup

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

Albertesmor skriver:

de er også ladycup og mooncup. skal jeg haveen på et tidspunkt bliver det en mooncup

Hvad er forskellen på dem ? syntes de ligner hinanden

Anmeld

1. maj 2011

slettet_7530

Jennifer skriver:

Hvad er forskellen på dem ? syntes de ligner hinanden

Mooncuppen er den første der kom på markedet, og lavet af noget specielt gummi mener jeg

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

Albertesmor skriver:

Mooncuppen er den første der kom på markedet, og lavet af noget specielt gummi mener jeg

årh okay

Anmeld

1. maj 2011

slettet_7530

Jennifer skriver:

årh okay

Hvis du inverstere i en på et tidspunkt, ved jeg at nogle har problemer med stilken som de afkorter en smule

Anmeld

1. maj 2011

CamiRon

Det ser smart ud, men er det rigtigt forstået at den ikke kan bruges af kvinder der har født??? Syntes jeg der stod i bunden af siden.

Anmeld

1. maj 2011

TwinsQ

Det er sq smart!!! Undskyld mit sprog Men jeg er en af de typer, der virkelig hader den periode!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.