Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aagaard skriver: Jeg har ikke prøvet divacup, men laducup og for mig fungerer det helt fantastisk! Jeg elsker den!Man slipper bl.a. for den der klamme mensturations-lugt og den skal skiftes meget færrer gange end et bind eller tampon skal. Eneste ulempe er at skulle skifte den et sted uden håndvask, men der kan vådservietter klare den i en snæver vending Line
Jeg har ikke prøvet divacup, men laducup og for mig fungerer det helt fantastisk! Jeg elsker den!Man slipper bl.a. for den der klamme mensturations-lugt og den skal skiftes meget færrer gange end et bind eller tampon skal.
Eneste ulempe er at skulle skifte den et sted uden håndvask, men der kan vådservietter klare den i en snæver vending
Line
genialt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: Nøj hvor smart, hvorfor har jeg ikke hørt om den før ? haha manden spørger om den kan bruges under samleje? umiddelbart ville jeg ikke tro det
Nøj hvor smart, hvorfor har jeg ikke hørt om den før ? haha manden spørger om den kan bruges under samleje? umiddelbart ville jeg ikke tro det
Betragt den som en tampon
Albertesmor skriver: Betragt den som en tampon
okay sagde også til ham at det ikke var noget at han skulle regne med tak for svar
Jennifer skriver: okay sagde også til ham at det ikke var noget at han skulle regne med tak for svar
de er også ladycup og mooncup. skal jeg haveen på et tidspunkt bliver det en mooncup
Albertesmor skriver: de er også ladycup og mooncup. skal jeg haveen på et tidspunkt bliver det en mooncup
Hvad er forskellen på dem ? syntes de ligner hinanden
Jennifer skriver: Hvad er forskellen på dem ? syntes de ligner hinanden
Mooncuppen er den første der kom på markedet, og lavet af noget specielt gummi mener jeg
Albertesmor skriver: Mooncuppen er den første der kom på markedet, og lavet af noget specielt gummi mener jeg
årh okay
Jennifer skriver: årh okay
Hvis du inverstere i en på et tidspunkt, ved jeg at nogle har problemer med stilken som de afkorter en smule
Det ser smart ud, men er det rigtigt forstået at den ikke kan bruges af kvinder der har født??? Syntes jeg der stod i bunden af siden.
Det er sq smart!!! Undskyld mit sprog Men jeg er en af de typer, der virkelig hader den periode!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128