Tak for de rosende ord!
Jeg har også svært ved at skulle af med hende, men bare jeg ved hun kommer et godt sted hen så er jeg tilfreds
Hun fortjener det bedste.
Det er bare dejligt at have kat! Det giver en skøn ro i hjemmet. Jeg kunne ikke leve uden.
nu ryger jeg jo så lidt ud af trådstarten, men ja vi har altid haft katte...sidst min fars gamle dejlige kat, som vi måtte aflive fordi han fik kræft, ja jeg tuder endnu over ham, og så vores elskede Bozzy som blev kørt over få uger senere, og smadrede hele hans bagben...det kostede også en aflivning, eller 14.000 i operation fordi det var i en weekend...
det kunne vi bare ikke gøre mod ham, så vi måtte sige pænt farvel til ham. Dengang sagde jeg at jeg aldrig ville have kat igen, for man elsker bare de dejlige væsner over alt på jorden, men nu så jeg hende her, og hun er da ...jammen....suk...så skøn!
måske er modet ved at vende tilbage? Jeg håber du finder hende et dejligt hjem, og et hjem hvor du måske kan følge hende lidt, for sådan en darling kan man da ikke sige helt farvel til...kan man?
aj hun er godt nok lækker...skal nok lade tråden ligge igen...men er da helt væk i hende!
Anmeld