Maine coon ungpige til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2008

miver

Hvor er den skøn håber i finder det rette hjem til katten (desværre kan jeg ikke overtale manden )
Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

Loggidut

Tak for de rosende ord!
Jeg har også svært ved at skulle af med hende, men bare jeg ved hun kommer et godt sted hen så er jeg tilfreds Hun fortjener det bedste.
Det er bare dejligt at have kat! Det giver en skøn ro i hjemmet. Jeg kunne ikke leve uden.

nu ryger jeg jo så lidt ud af trådstarten, men ja vi har altid haft katte...sidst min fars gamle dejlige kat, som vi måtte aflive fordi han fik kræft, ja jeg tuder endnu over ham, og så vores elskede Bozzy som blev kørt over få uger senere, og smadrede hele hans bagben...det kostede også en aflivning, eller 14.000 i operation fordi det var i en weekend...
det kunne vi bare ikke gøre mod ham, så vi måtte sige pænt farvel til ham. Dengang sagde jeg at jeg aldrig ville have kat igen, for man elsker bare de dejlige væsner over alt på jorden, men nu så jeg hende her, og hun er da ...jammen....suk...så skøn!

måske er modet ved at vende tilbage? Jeg håber du finder hende et dejligt hjem, og et hjem hvor du måske kan følge hende lidt, for sådan en darling kan man da ikke sige helt farvel til...kan man?

aj hun er godt nok lækker...skal nok lade tråden ligge igen...men er da helt væk i hende!

Anmeld

2. november 2008

Mathilde

Loggidut skriver:

nu ryger jeg jo så lidt ud af trådstarten, men ja vi har altid haft katte...sidst min fars gamle dejlige kat, som vi måtte aflive fordi han fik kræft, ja jeg tuder endnu over ham, og så vores elskede Bozzy som blev kørt over få uger senere, og smadrede hele hans bagben...det kostede også en aflivning, eller 14.000 i operation fordi det var i en weekend...
det kunne vi bare ikke gøre mod ham, så vi måtte sige pænt farvel til ham. Dengang sagde jeg at jeg aldrig ville have kat igen, for man elsker bare de dejlige væsner over alt på jorden, men nu så jeg hende her, og hun er da ...jammen....suk...så skøn!

måske er modet ved at vende tilbage? Jeg håber du finder hende et dejligt hjem, og et hjem hvor du måske kan følge hende lidt, for sådan en darling kan man da ikke sige helt farvel til...kan man?

aj hun er godt nok lækker...skal nok lade tråden ligge igen...men er da helt væk i hende!

Du må gerne ryge ud af trådstarten...
Puh det må have været ufatteligt hårdt! Jeg kan godt forstå at du har valgt ikke at have kat for at undgå sorgen når de ikke er her længere! Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle miste mine!
Jeg håber du finder modet igen, for der er da ikke noget skønnere end en kat der ligger og putter ved én på sofaen

Jo jeg satser helt sikkert på at have kontakt med den der køber Cleo. Det er så dejligt at få billeder engang imellem og lige høre hvordan det går..

Anmeld

2. november 2008

Mathilde

miver skriver:

Hvor er den skøn håber i finder det rette hjem til katten (desværre kan jeg ikke overtale manden )
Knus Mie

Tak for det!
Ja de er ikke altid nemt at få de mænder overtalt

Anmeld

19. november 2008

moniquesmor

ej hvis man bare have de penge..
drømme katten.. hun er godt nok smuk.
men stå og skal flyttet i lejlighed så penge er der bare ikke øvøv

Anmeld

20. november 2008

Loggidut

er du i grunden kommet af med hende...

og ja hun er stadig lige så lækker!

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Loggidut skriver:

er du i grunden kommet af med hende...

og ja hun er stadig lige så lækker!

Nej ikke endnu... Der er et par stykker der er interesserede, men hun er her stadig.

Anmeld

20. november 2008

82Miraklet

Hej Mathilde...

jamen det er jo Cleo pigen.... Hvor er jeg ked af at høre hun har haft en uheldig start, men det er da godt I fik hende tilbage så I selv kunne finde et nyt og godt hjem til hende........... Og ja hvis ikke vi stod og skulle have en lille Bebs om få måneder ville hun bestemt gå godt sammen med min sort smoke han José... men det har vi jo snakket sammen om før....

Håber I finder et dejligt hjem til hende...

Stort Knus

Anmeld

20. november 2008

Lullaby

Øv. Har ikke 4500, mulighed for afdrag?

Anmeld

20. november 2008

Mathilde

Anja Nørreslet skriver:

Øv. Har ikke 4500, mulighed for afdrag?

Hihi ja det er der faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.