Lige et lille spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2011

Wish upon a star

Jeg var gravid udenfor livmoderen, og abortedrede selv. jeg blev fulgt med blodprøver intil mit hcg var nede på 14.

Vil man kunne lave en positiv G-test her 4 dage senere?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Wish upon a star

Er der slet ingen der har lidt erfaring, om hcg målt ved en blodprøve er det samme som hvis man måler det med urin.

Forstået på den måde at mit hcg tal blev målt til 14 i tirsdags ved en blodprøve. Jeg tog en g-test i morges, som havde en meget utydelig nr 2 streg, men den var der. Og jeg kan se at g-testen kan måle fra 25 mlU/ml.

Tror i det kan betyde at mit hcg er begyndt at stige igen? Problemet er at det må det jo ikke, for så kan jeg risikere at jeg skal have fjernet min sidste ægleder.

Anmeld

30. april 2011

Madam Blå

Nu har jeg prøvet at google, men kan ikke finde svar..

Ring til lægen i morgen, de må kunne svare dig

Håber alt er som det skal være

Anmeld

30. april 2011

Wish upon a star

Hvis det er begyndt at stige, så håber jeg det er pga at jeg er blevet gravid igen, selvom det er hurtigt efter aborten.

Jeg tror jeg vil tage en test igen i morgen tidlig, og hvis der stadig kommer en streg frem, så må jeg jo kontakte lægen

Anmeld

1. maj 2011

Wish upon a star

Tog en ny test igen i morges og den blev også svag positiv, så jeg må vist hellere ringe til lægen i morgen og høre hvad der så skal ske. Skal nok have taget en ny bp for at se hvad hcgtallet siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.