Av for satan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

SussieThyssen

malenecl skriver:

Jeg er i dag 39+6 og har SÅ mange mens smerter at jeg snart går til!! Har jeg haft siden jeg stod op kl 9 og de tager virkelig ved nogengange også forsvinder det lidt og kommer igen. Har godt nok haft ondt i underlivet de sidste par dage, men har aldrig oplevet det er SÅ slemt! Bukker mig helt sammen når det er. ..

Mon det kan være gode tegn??

Hvis jeg var dig...så ville jeg ringe til FG og få en snak med dem.
Fødsler er meget forskellige og det er kroppens opfattelse af veer også, og det kan jo ikke nytte, at du pludseligt ligger på gulvet og føder, blot fordi du har hørt om hvordan det foregår og det så slet ikke passer på dig.
SÅ se at ring...jeg er ret siker på at de vil sige du skal komme ind til et tjek.
Kommer du med en update...hvis du kan??

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

JustMe

Topp skriver:

det kunne godt lyde til noget er under vejs - mååååååske en lille baby

jeg havde lidt murren - pludselig tog det til og efter 3 timer havde jeg prinsessen i armene

Åh, hvor må det have været så fantastisk med sådan et forløb uden alsken optaktstegn, hvor der alligevel hverken sker fra eller til!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

Har lige snakket med min jordemoder og hun sagde at det godt kunne lyde som veer, men jeg skulle se tiden lidt an. Skal ringe til hende om nogle timer.

I 2 minutter og 29 sekunder gør det ondt og i 1 minut og 28 sekunder gør det ikke ondt. Ååååh, lad det være veer!!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

Det er desværre gået i sig selv igen

Anmeld

30. april 2011

mortilnoahogmelina

JEg tror du er ved at gå i fødsel

Anmeld

2. maj 2011

Mus84

Hej har lige læst spændt med, og vil høre hvordan det går med dig? Hvad dag havde du termin? jeg havde termin d.28 så jeg går også lige nu med småveer som kommer og går og så er min slimprop vist lige gået..

Skriv endelig når der sker noget..

Sender lige vestøv afsted til dig...............

Anmeld

2. maj 2011

malenecl

Mus84 skriver:

Hej har lige læst spændt med, og vil høre hvordan det går med dig? Hvad dag havde du termin? jeg havde termin d.28 så jeg går også lige nu med småveer som kommer og går og så er min slimprop vist lige gået..

Skriv endelig når der sker noget..

Sender lige vestøv afsted til dig...............

Åh, hvor sødt af dig .. Jamen, havde termin i går. Så går og venter spændt på der kommer nogen veer! Er allerede SÅ utålmodig! ..

Sender også noget ve-støv tilbage til dig

Anmeld

2. maj 2011

tingimor

sender lige en masse vee støv til jer alle...

Anmeld

2. maj 2011

malenecl

tingimor skriver:

sender lige en masse vee støv til jer alle...

Tusind tak!

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

Mormilla skriver:

Det kunne da godt lyde som om at der er ved at ske noget

mudrer det som en mens5 0aven  eller sidder det i lænden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.