Av for satan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. april 2011

malenecl

Jeg er i dag 39+6 og har SÅ mange mens smerter at jeg snart går til!! Har jeg haft siden jeg stod op kl 9 og de tager virkelig ved nogengange også forsvinder det lidt og kommer igen. Har godt nok haft ondt i underlivet de sidste par dage, men har aldrig oplevet det er SÅ slemt! Bukker mig helt sammen når det er. ..

Mon det kan være gode tegn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

.....

malenecl skriver:

Jeg er i dag 39+6 og har SÅ mange mens smerter at jeg snart går til!! Har jeg haft siden jeg stod op kl 9 og de tager virkelig ved nogengange også forsvinder det lidt og kommer igen. Har godt nok haft ondt i underlivet de sidste par dage, men har aldrig oplevet det er SÅ slemt! Bukker mig helt sammen når det er. ..

Aner det ikke, af den grund at jeg aldrig har været gravid . Men efter at have læst om så mange som skriver at de har ondt osv, og man ser at de føder et par dage efter, så kunne det da godt tyde på at der måske snart sker noget

Anmeld

30. april 2011

BJL2010

malenecl skriver:

Argh det kunne da sagtens lyde som om der er gang i noget, hva??? Ikke fordi jeg skal gøre mig klog, kan jo kun tænke tilbage på mit eget forløb - men her gik vandet godt nok først, og så er man jo lissom ikke i tvivl om at bebs kommer indenfor ikke så lang tid.

Du må da endelig lige opdatere...Synes da det lyder som om din krop har gang i et eller andet eller i hvert fald er ved at forberede sig Spændende!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

Mut skriver:

Aner det ikke, af den grund at jeg aldrig har været gravid . Men efter at have læst om så mange som skriver at de har ondt osv, og man ser at de føder et par dage efter, så kunne det da godt tyde på at der måske snart sker noget

Ja, går også lidt efter hvad andre skriver om smerter osv . Håber da godt nok at det er noget!!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

BJL2010 skriver:

Argh det kunne da sagtens lyde som om der er gang i noget, hva??? Ikke fordi jeg skal gøre mig klog, kan jo kun tænke tilbage på mit eget forløb - men her gik vandet godt nok først, og så er man jo lissom ikke i tvivl om at bebs kommer indenfor ikke så lang tid.

Du må da endelig lige opdatere...Synes da det lyder som om din krop har gang i et eller andet eller i hvert fald er ved at forberede sig Spændende!

Ja, og hun har sat sig "på plads" og har jo termin i morgen, så ville skam ikke have noget imod at hun kom i dag .. Skal nok holde jer opdateret!

Anmeld

30. april 2011

Topp

det kunne godt lyde til noget er under vejs - mååååååske en lille baby

jeg havde lidt murren - pludselig tog det til og efter 3 timer havde jeg prinsessen i armene

Anmeld

30. april 2011

.....

malenecl skriver:

Ja, går også lidt efter hvad andre skriver om smerter osv . Håber da godt nok at det er noget!!

Jeg krydser hvertfald fingere for dig , og puuuuster lige noget ve støv til dig!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

Topp skriver:

det kunne godt lyde til noget er under vejs - mååååååske en lille baby

jeg havde lidt murren - pludselig tog det til og efter 3 timer havde jeg prinsessen i armene

Uuuuh! Lad os håbe!!

Anmeld

30. april 2011

malenecl

Mut skriver:

Jeg krydser hvertfald fingere for dig , og puuuuster lige noget ve støv til dig!

Tuuuusind tak!

Anmeld

30. april 2011

Mormilla

malenecl skriver:

Det kunne da godt lyde som om at der er ved at ske noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.