Jeg havde ægløsning d. 20/4, så min forlovede og jeg transformerede os selv om til Duracell-kaniner nogle dage før og efter.
Dette er vores første seriøse forsøg på at få børn, hvor vi har købt strips til at måle ægløsningen og "arbejdet" benhårdt på at skabe en romance for æg og sædcelle.
Det ville undre mig MEGET at vi skulle få succes i første forsøg, men:
Fra dag ét efter min ægløsning synes jeg, jeg har kunnet mærke mit underliv, altså æggestokke eller der omkring, som ganske svage menstruationssmerter, og nu her en uges tid senere, fik jeg så i går en masse fysiske ubehag. Min mave gjorde ondt og jeg fik dårlig mave. Derudover fik jeg kvalme, let ømme bryster og pludselige hedeslag... Og min forlovede sagde, jeg duftede anderledes! Jeg tænkte, så er den sq god nok, der MÅ være gevinst!! Men da jeg så vågnede i dag, følte jeg mig helt normal igen... Jeg tog en test, selvom jeg ved, det kan være for tidligt, og den var så negativ...
Der er jo så stadig en uges tid til min menstruation forventes at komme, og jeg spekulerer nu over, hvorvidt min psyke spiller mig et puds og giver mig alle mulige falske tegn, fordi jeg vil det her så meget.... 
Hvordan reagerede I derude tidligst i graviditeten og er der nogle, der har prøvet at psyken har snydt jer med falske tegn?
Ventetiden er barsk! 
Anmeld