Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ups så ikke dit svar til en af de andre sorry
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Kan du ikke kontakte sælgeren af kjolen og høre hvad mærke det er?
Kan du ikke kontakte sælgeren af kjolen og høre hvad mærke det er?
Hun skrev den var fra Tyrkiet, og ikke vidste mere, det var e hun havde med hjem fa ferie.
Hvad med at kontakte en dygtig syerske??
Måske hun kan fine stof og sy, kender en i Jylland der kunne det, hun er desværre gået bort.
Men, måske det var et forsøg værd
Mullemus86 skriver: Hej.. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske siden, men er ret sikker på, at jeg er stødt på den model (eller en der minder meget om den!) på en dansk side.. Nu ved jeg ikke hvor meget tid du gider at bruge på jagten, men prøv at google selskebskjoler og kig på alle de sider der dukker op.. God jagt
Hej.. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske siden, men er ret sikker på, at jeg er stødt på den model (eller en der minder meget om den!) på en dansk side.. Nu ved jeg ikke hvor meget tid du gider at bruge på jagten, men prøv at google selskebskjoler og kig på alle de sider der dukker op.. God jagt
Gud ja, havde helt glemt min gode ven, Google - jeg prøver -1000 tak
SanneBoe skriver: Ih, de har vel ikke en hjemmeside? Bor jo i mørke Jylland
Ih, de har vel ikke en hjemmeside?
Bor jo i mørke Jylland
SanneBoe skriver: Min bror ska giftes og for en gangs skyld ska jeg prøve at se om jeg kan prøve bare at være lidt fin i det, sad og kiggede på "brugte selskabskjoler" og faldt over denne, men den er selvfølgelig solgt, nogle der ved/kender mærket på denne kjole?
Min bror ska giftes og for en gangs skyld ska jeg prøve at se om jeg kan prøve bare at være lidt fin i det, sad og kiggede på "brugte selskabskjoler" og faldt over denne, men den er selvfølgelig solgt, nogle der ved/kender mærket på denne kjole?
er det ikke næsten denne???
http://www.tp-kjoler.dk/product.asp?product=1401
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128