Denne her kjole??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Hvem?

Min bror ska giftes og for en gangs skyld ska jeg prøve at se om jeg kan prøve bare at være lidt fin i det, sad og kiggede på "brugte selskabskjoler" og faldt over denne, men den er selvfølgelig solgt, nogle der ved/kender mærket på denne kjole?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

quity

Hvor er den utrolig smuk.

Desværre ved jeg ik hvilket mærke det er...

Anmeld

29. april 2011

Hvem?

Det var nemli det jeg syntes, men kan bare ikke finde den nogle steder ;(

Anmeld

3. maj 2011

Kruse90

hvor er den flot.
Er det Danny der skal giftes??

Anmeld

3. maj 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

hvor er den flot.
Er det Danny der skal giftes??

Ja, det er så, godt nok først til Februar, men tiden flyver bare afsted for mig og inden jeg får set mig om, er det tid også står jeg garanteret i bar røv og knæstrømper og uden kjole, men sælger informerede mig om at kjolen fra var Tyrkiet, så falder nok ik lige over ene mere.

Og jeg er aldeles meget kræsen hva angår kjoler, da jeg aldrig går i den

Anmeld

3. maj 2011

CamillaValby

SanneBoe skriver:

Ja, det er så, godt nok først til Februar, men tiden flyver bare afsted for mig og inden jeg får set mig om, er det tid også står jeg garanteret i bar røv og knæstrømper og uden kjole, men sælger informerede mig om at kjolen fra var Tyrkiet, så falder nok ik lige over ene mere.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men hvis du bor i kbh området ligger der en butik i ishøj centret med kjoler fx fra tyrkiet. Jeg købte en i rød og hvid der oppe (fra tyrkiet) som jeg også skulle bruge til bryllup. De har nogle super smukke kjoler

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Min bror ska giftes og for en gangs skyld ska jeg prøve at se om jeg kan prøve bare at være lidt fin i det, sad og kiggede på "brugte selskabskjoler" og faldt over denne, men den er selvfølgelig solgt, nogle der ved/kender mærket på denne kjole?

Hold da fast den er fed

Anmeld

3. maj 2011

Kruse90

SanneBoe skriver:

har det på præcist sammen ¨måde søde.

ÆV BÆV altså

Anmeld

3. maj 2011

Janni.

SanneBoe skriver:

Kan du ikke kontakte sælgeren af kjolen og høre hvad mærke det er? 

Anmeld

3. maj 2011

Hvem?

CamillaValby skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men hvis du bor i kbh området ligger der en butik i ishøj centret med kjoler fx fra tyrkiet. Jeg købte en i rød og hvid der oppe (fra tyrkiet) som jeg også skulle bruge til bryllup. De har nogle super smukke kjoler

Ih, de har vel ikke en hjemmeside?

Bor jo i mørke Jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.