banaman89 Er indlagt :( opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Fru'Rugaard

Hold da op - Jeg har godt læst hendes historie og kommenterede det også, jeg troede da godt nok ikke at der skete den lille fyr noget (udover sparket selvfølgelig). Håber at han bliver rask igen! Og sender HELE familien kæmpe
Puha, hvor er det skrækkeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

kamtok

Åh gud hvor er det forfærdeligt. 

Jeg kan huske at hun skrev, at de ville melde det, men de ville bare vente til hendes lillebrors far var kommet hjem fra Færøerne (han skulle komme hjem i dag vist). De har taget billeder af lillebrorens ansigt osv. 

Jeg tror virkelig at jeg var kommet til at banke ham sønder sammen, hvis det var min dreng det var gået ud over.

Sender alle mine bedste ønsker om hurtigt bedring til lille Benjamin, og masser af god energi til hele familien, samt tonsvis af knus og kram 

Anmeld

30. april 2011

birthee

Skrækkeligt!!! Håber virkelig den lille dreng får det bedre, og slipper for de smerter han har lige nu!!! Kæmpe kram til hans mor og far, tror de er i en virkelig svær situation lige nu... krydser fingre for at lillemanden får det bedre...

Knus

Anmeld

1. maj 2011

Vial

Egentlig mærkeligt, at morens kæreste stadig er i live. Jeg havde slået ham ihjel.

Må den lille dreng komme sig 100 pct. Skrækkeligt, at han på egen krop skulle mærke i så ung en alder, hvad indbegrebet af afstumpethed er. Føj siger jeg bare.

Bliver så harm - og bliver endnu mere harm, hvis drengens mor ikke får fulgt denne her sag til dørs (læs ned til politiet - alternativt en stor rockerborg!!!).

Anmeld

1. maj 2011

MichellaMalou

Han skal bare meldes og ind han har vist tæskede hendes lillebror det er da nok til at få en straf men og spark en lille dreng i hovede så burde han fandme have samme tur at der var en som var meget større end ham som sparkede ham i hovede til han havde fået et kraniebrud undskyld mig,, 

Anmeld

1. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

KaMa skriver:

Egentlig mærkeligt, at morens kæreste stadig er i live. Jeg havde slået ham ihjel.

Må den lille dreng komme sig 100 pct. Skrækkeligt, at han på egen krop skulle mærke i så ung en alder, hvad indbegrebet af afstumpethed er. Føj siger jeg bare.

Bliver så harm - og bliver endnu mere harm, hvis drengens mor ikke får fulgt denne her sag til dørs (læs ned til politiet - alternativt en stor rockerborg!!!).

Sådan!!!

Anmeld

1. maj 2011

Lisbeth85

Det er så langt ude det der!!! Håber virkelig, at han får en straf for måske at have ødelagt et lille menneskes liv. Og håber at den lille kommer sig over dette. Han lyder til at have en stærk mor, så mon ikke, at han har arvet lidt deraf? 'er fingre for ham og sender tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.