banaman89 Er indlagt :( opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

B&J

isabellamor skriver:

jeg plejer normalt ikke at reagere på andres historier... men her RÅBTE JEG VIRKELIG HØJT så min kæreste blev nødt til at sige SHH..!!!

FUCK hvor jeg er vred over at en VOKSEN MAND LORTESPASSER kan finde på at SPARKE et lille barn på 8 mdr i hovdet.!!

JEG HÅBER AT HAN BLIVER ANMELDT FOR VOLD.. SÅDAN EN NARRØV... 

jeg håber lille Benjamin kommer sig hurtigt og så håber jeg at ham idioten får en VIRKELIG LANG DOM... SÅDAN EN IDIOT... 

Sådan har jeg det også inden i men tror bare det må være så pisse svært åh jeg er så ked af det på hele hende og hendes kærestes vejne af deres søn lige var der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Janni.

B&J skriver:

Mange tak hvor er du sød

Anmeld

29. april 2011

Rosa

dobbeltindlæg

Anmeld

29. april 2011

Rosa

Puuuha, sikke en frygtelig historie!!!  Jeg krydser alt hvad jeg kan for at han kommr hurtigt over det og uden men. Og for at hun har kræfterne til at sørge for at det får konsekvenser for den som har forårsaget den lille uskyldige dreng så megen smerte!!! 

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

B&J skriver:

Sådan har jeg det også inden i men tror bare det må være så pisse svært åh jeg er så ked af det på hele hende og hendes kærestes vejne af deres søn lige var der

har hun tænkt sig at melde morens kæreste for det der..??

og gjorde han det egentlig med vilje, ved du det? SÅR'N EN DUCHEBAG

Anmeld

30. april 2011

B&J

isabellamor skriver:

har hun tænkt sig at melde morens kæreste for det der..??

og gjorde han det egentlig med vilje, ved du det? SÅR'N EN DUCHEBAG

Nej jeg ved ikke om hun vil sin mors kæreste og nej ved endelig ikke om det var med vilje for han var jo sur og travede der ud af

Anmeld

30. april 2011

N&J

Det er virkelig sørgeligt, havde håbet på at sønnen tros alt havde det godt, men hvor er det godt de opdagede det, håber virkelig han klarer den og ikke får mén efterfølgende. 

Nu er det ikke længere et spørgsmål om han skal meldes, det skal han for efterfølgende at kunne søge erstatning, hvis der skulle være mén senere hen, men hvor er det bare tragisk.

Kæmpe kram til familien  

Anmeld

30. april 2011

.....

Synes det er så forfærdeligt, blev rasende da jeg læste historien, han er da ikke rigtig klog .

Håber det bedste for hende og hendes søn

Anmeld

30. april 2011

Gittemor09

frygtede denne her opdatering, og frygtede at det var dette udslag det blev til...

mine tanker er hos dem alle tre.... og stort at hun kan tage det så flot... tror jeg ikke selv jeg ville kunne...

Anmeld

30. april 2011

Troldepussen

Stakkel stakkels dem. håber det lille pus snart er frisk igen.

og at den idiot får mange år bag tremmer, så han rigtigt kan tænke over hvad der er sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.