Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så siger vi det
Du har vel ikke trendsale? Så kunne vi ordne det der?
Ellers bare send mig en pm med kontonummer så får du adressen retur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Hvis ikk jeg skal ha den første hvide strik med, samt de lilla bukser med foer.. kan vi så sige 200 inkl ? Og er det andet i fin stand, ingen huller, snavs eller meget vaskefnuller ?
Hvis ikk jeg skal ha den første hvide strik med, samt de lilla bukser med foer.. kan vi så sige 200 inkl ? Og er det andet i fin stand, ingen huller, snavs eller meget vaskefnuller ?
december-babyen skriver: Så siger vi det Du har vel ikke trendsale? Så kunne vi ordne det der? Ellers bare send mig en pm med kontonummer så får du adressen retur
er disse ting solgt?
Grå barbapappa bluse
Lysebrun fleec jakke med and og ko på
Grå joggin bukser
Lilla hummel bukser
Karry/sart grønne joggin bukser’
Småfolk stribet boddy
Småfolk stribet boddy med træer og lidt dyr på (pink i kanterne)
Maria. skriver: Det kan vi godt sige.. Jeg skal til Næstved søndag, så kan vi måske komme forbi med det..
Det kan vi godt sige.. Jeg skal til Næstved søndag, så kan vi måske komme forbi med det..
Jamen det ville jo passe perfekt Ku vi evt li skrives ved pr sms ?For jeg skal ned til min mor søndag faktisk, (der hvor du afl sidst) men ved endnu ikk hva tid...Men så ku vi jo li prøve og passe det sammen Mere fordi jeg ikk går udfra du kommer forbi sorø ? og det er jo der jeg bor.. men ellers må min mor tage imod..jeg sender dig li en PB med mit mobil nr, så må du li skrive
CmarianN skriver: er disse ting solgt? Grå barbapappa bluse Lysebrun fleec jakke med and og ko på Grå joggin bukser Lilla hummel bukser Karry/sart grønne joggin bukser’ Småfolk stribet boddy Småfolk stribet boddy med træer og lidt dyr på (pink i kanterne)
Maria. skriver: Nej, det har jeg stadig!
Nej, det har jeg stadig!
HVad vil du have for det hele så?
Lou87 skriver: Jamen det ville jo passe perfekt Ku vi evt li skrives ved pr sms ?For jeg skal ned til min mor søndag faktisk, (der hvor du afl sidst) men ved endnu ikk hva tid...Men så ku vi jo li prøve og passe det sammen Mere fordi jeg ikk går udfra du kommer forbi sorø ? og det er jo der jeg bor.. men ellers må min mor tage imod..jeg sender dig li en PB med mit mobil nr, så må du li skrive
Maria. skriver: 350,- hummelbukser og småfolk dragt er nyt, dog vasket, det andet er som nyt!
350,- hummelbukser og småfolk dragt er nyt, dog vasket, det andet er som nyt!
Oki, så hopper jeg lige fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128