Daub Deluxe udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Tak - det er en ny model jeg eksperimenterer med (og jeg har naturligvis allerede variereret den inden den er færdig) og den tegner godt. Nu skal jeg så lige have den på modellen og se om der evt skal noget talje på den...

Den ser kjoleagtig ud....jeg er mest til tunikaer fordi Runa kravler  Og så måske et par knickers der poser lidt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Den ser kjoleagtig ud....jeg er mest til tunikaer fordi Runa kravler  Og så måske et par knickers der poser lidt??

Åh ja, det er altid så besværligt i kravle perioden.. jeg skal nok have dig i baghovedet

Anmeld

14. maj 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Åh ja, det er altid så besværligt i kravle perioden.. jeg skal nok have dig i baghovedet

Anmeld

14. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Men schyyy.... jeg har ikke så meget af det

ej nået fedt stof ærgelig man ikke har en tøs

Anmeld

14. maj 2011

Skouboe

bullerbassen skriver:

ej nået fedt stof ærgelig man ikke har en tøs

Ja, det er bare meget sværere at finde lækkert drenge print, synes jeg. Jeg har heldigvis 2 piger, så jeg behøver strengt taget heller ikke at jagte drengestof

Anmeld

14. maj 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Ja, det er bare meget sværere at finde lækkert drenge print, synes jeg. Jeg har heldigvis 2 piger, så jeg behøver strengt taget heller ikke at jagte drengestof

Du har ret - der er meget mere stog til piger ... Men har jo kun drenge  men ellers super fedt stof

Anmeld

14. maj 2011

Rosa

Altså, jeg synes nu sagtens man kan  iføre sin dreng blomstret stof hvis ellers det er i "drengede" farver...  Havde du haft nogle blomstrede bukser i grønne eller blå farver kunne jeg absolut fristes  I næste måned altså, når der ikke er (så stort) overtræk... 

Anmeld

14. maj 2011

smokin

kan du sy et par i str. 86 ligesom æblebukserne?

Anmeld

14. maj 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Altså, jeg synes nu sagtens man kan  iføre sin dreng blomstret stof hvis ellers det er i "drengede" farver...  Havde du haft nogle blomstrede bukser i grønne eller blå farver kunne jeg absolut fristes  I næste måned altså, når der ikke er (så stort) overtræk... 

Det synes jeg også

Jeg har desværre ikke nogle drengede blomster på lager, men husk mig på at vise dig mit Riley Blake Drengestof

Anmeld

14. maj 2011

Skouboe

Zette skriver:

kan du sy et par i str. 86 ligesom æblebukserne?

Den model er en dobbelt-størrelse, så det er enten 80/86 eller 86/92, men ellers ja. Hvilket stof er det du er interesseret i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.