Bikini og badedragt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2008

petersmor

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg skal med mit job på en firedagstur til Tyskland med 8 af vores elever...vi skal bo i et center hvor der er noget badeland tilknyttet....OG det er bare ikke mig. Kan slet ikke have at jeg skal ud offentligt i så lidt tøj.
Jeg har rent rundt herhjemme i bikini og det er nu ok, men der er for pokker også kun mig.
Skal jeg finde på en dårlig undskyldning, eller svøbe mig ind i den sarong jeg har til det samme...eller...
Nå, jeg slipper nok ikke...
Hvordan har I andre det med badetøj...
Knus Eva..

Altså, jeg har det jo desværre sådan at jeg slet ikke ser bikini som en reel mulighed..........Nej, lad os få de gamle badedragter med ærmer og langeben tilbage

Knus Hanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej ......

Drengen og jeg er i svømmehallen 1 gang om ugen, å da har jeg bikini på!!! Å nå har jeg også store ammebryster(thihi), men om noen mnd har jeg bare lange bryster...Lækker smækker blir jeg da....

Knus Linda...

Anmeld

2. november 2008

Heidi.

Det er ALTID min drøm og tabe mig så meget at jeg kan tage en bikini på når vi f. eks skal til Lalandia, men jeg kommer nok aldrig til det...60.png

Anmeld

2. november 2008

Mathilde

Hej Eva

Jeg bryder mig slet ikke om at vise mig i en bikini el badedragt, men jeg gør det engang imellem alligevel.
Fx når jeg er på ferie. Jeg synes tit det er værst de første par dage til man vænner sig til det. Jeg føler mig ikke tilpas, men det bliver nemmere synes jeg.

Kram

Anmeld

3. november 2008

H+S Skjolgborg.

både ja og nej..sytes nu ikke vild godt om min krop er meget lys og taget lidt for meget på de sidste år.. da jeg vente mine børne elsker jeg af tag i svømmehallen og være i badtøj.især med min datter i maven(stor) i badtøj på stranden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.