Bikini og badedragt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide at vise dig i badetøj offentligt??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.381 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. november 2008

Honningblomst

Hej piger...

Jeg skal med mit job på en firedagstur til Tyskland med 8 af vores elever...vi skal bo i et center hvor der er noget badeland tilknyttet....OG det er bare ikke mig. Kan slet ikke have at jeg skal ud offentligt i så lidt tøj.
Jeg har rent rundt herhjemme i bikini og det er nu ok, men der er for pokker også kun mig.
Skal jeg finde på en dårlig undskyldning, eller svøbe mig ind i den sarong jeg har til det samme...eller...
Nå, jeg slipper nok ikke...
Hvordan har I andre det med badetøj...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

miver

Det ville jeg heller ikke have det godt med men ville gøre det ,man kan jo altid sige man fryser lidt og så et håndklæde rundt om , og man burde jo bare nåde turen uden at tanke over hvad andre mener om en god tur
knus Mie

Anmeld

1. november 2008

Honningblomst

miver skriver:

Det ville jeg heller ikke have det godt med men ville gøre det ,man kan jo altid sige man fryser lidt og så et håndklæde rundt om , og man burde jo bare nåde turen uden at tanke over hvad andre mener om en god tur
knus Mie

Tak.. og du har da helt ret...jeg kan bare ikke være ligeglad, endnu....håber det kommer med alderen, at man ligesom opgiver og tænker pyt med det...jeg er for gammel til at være lækker og for ung til at være helt i forfald...lyder sgu lidt forkert, men håber du ved hvad jeg mener...
Knus..

Anmeld

1. november 2008

moniquesmor

da jeg gik til baby svømning med monique var det med en lang badetop og et par badeshost..

Anmeld

1. november 2008

lonemus

Nej, jeg bryder mig absolut ikke om at have badedragt på - har aldrig haft bikini på!
Men jeg har dog været i svømmehallen med børnene - det var svært for mig, men jeg gjorde det for deres skyld. De skal ikke tage i svømmehallen med en mor der kun sidder på tilskuerbænken og kun har far med i vandet...det er jo slet ikke den samme oplevelse, så jeg tog mod til mig og jeg gør det helt sikkert igen!

Lone

Anmeld

1. november 2008

3rollinger

Jeg skulle for kort tid siden til fest hos min chef som har swimmingpool, og jeg tog slet ikke badetoej med. Har det virkelig ikke godt med at mine kolleger skal se mig i badetoej. Isaer fordi jeg har en kollega som helt sikkert ville maale og doemme

Til gengaeld er jeg hele sommeren med ungerne i den swimmingpool der er tilknyttet vores lejlighed og selvom jeg ikke er vild med at ture rundt i bikini, er jeg dog mere ligeglad og goer det da.

Har stadig aldrig vaeret i noget badeland, da jeg ligesom ikke helt kan give slip i bikini. Men jeg maa indroemme at jeg tror efterhaanden alderen har spillet lidt ind og saa hjaelper det selvfoelgelig ogsaa at jeg vejer 8 kg mindre end for nogen aar siden. For jeg overvejer en sommer at besoege saadan et sted med ungerne.

Men Eva, goer det da bare. Du er superslank og helt sikkert mindst ligesaa paen som resten af dem der skal med.

Knus
Trine

Anmeld

1. november 2008

twinboys

Jeg gør det, men bryder mig ikke om det.

Og imorgen tager vi i svømmehallen alle 4...I ført badeshorts og jeg i bikini...

Majbritt

Anmeld

2. november 2008

MUTT3

I den BH mine unger går, er der svømmehal hver torsdag.
Men den ene af de fuldtidsansatte, nægter at tage badetøj på, end sige gå i vandet, og hun er altså med hver gang.

Vi har lige haft en periode, først med en leder der aldrig var der pga kursuser orlov og ferie, der næst en periode helt uden leder, hvilket har betydet at 2. personen til svømning har være skiftende mellem 3 forskellige. Den leder vi har nu, er tidligere svømmelære, hvilket jo er genialt, så nu er det fast de samme 2 der tager af sted, og den ene er altså hende der ikke tager badetøj på.

Her er det altså intet problem, hun kan sagtens være med inde i selve svømmehalden og hjælpe ungerne i omklædningen (ellers får de besked på at hjælpe hinanden, hvilket de jo ikke tager skade af også at lære) Når de er af sted er der jo alligevel livredere, og efter som at der er en voksen i vandet, har hun reelt ingen grund til at tage badetøj på.

Nu kan jeg høre at dem du skal af sted med er noget ældre, og de skal jo bare sjaske rundt, de er der ikke for at få noget træning, og skal ikke lave øvelser, som mine unger skal, så du har da endnu mindre forpligtigelse til at gå i vandet, end mine ungers gok.

Spå har du ikke lyst, har du ikke lyst, meget længere er den da ikke, og går den helt galt med plagerri, kan en hvis løgn om at du er vandskræk være din redning (ikke at jeg går ind for at lyve, men nogle gange kan man ikke få fred, få respekteret ens grænser, på anden måde)

Min mor er vandskræk, hvilket nu heller aldrig har været noget problem, så tog min far da med, eller også blev hun oppe på land, og bare så på, da jeg blev lidt stører, kom jeg med naboerne, de tog fast i svømmer hver onsdag, så ofte havde min far ikke tid, og mor *gg* uhe ha vand (selv det at tage et karbad, er ubehageligt for hende) der var jeg stor nok til at forstå og respektere at man nok ikke lige skulle regne med hende.
I dag, går min mor i børnebasenger, og evt boblebade (hvis de ikke er for dybe) hvis børnebørnene beder hende om at tage med i svømmehald (her hvor vi bor er det så badeland) det er bestemt ikke med mormors gode vilje, men hvad gør man ikke for at glæde de kære små, samtidig holder jeg på, at hvis hun ikke har lyst, så er det sådan det er, og det kan og skal de små altså bare lære at respektere. (her kan hun sagten gå med ind, uden at skulle gennem baderummet, side i en stol og læse, tage en blunder på en af gesimserne, hænge i "baren" (alkoholdfri) gå rundt og se alt de de små gerne vil vise at de har lært og tør, så for mig at se er det formålsløst at hun tvinger sig selv)

Har du ikke lyst, så har du ikke lyst, længere er den altså ikke.... Det er min holdning.

Anmeld

2. november 2008

Miamaja

jeg elsker at have bikini paa men det er nok fordi jeg er blevet vant til det og her er alle i badetoj uanset hvordan de ser ud

Anmeld

2. november 2008

eliasogmor

har intet imod det........men kommer for lidt i svømmeren.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.