pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

muzen

Lukasmor skriver:

Så lidt ;-))
Det samme er den her

har godt nok også en anden en men den her har hjerterne på også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

mulle7430

kan se der har været snak ang pris på kager  og jo jeg ( nalle´s mor ) tager en 10 pr kuvert for mine kager men jeg har ikke creme i mine der er kun smør creme på med mandel essens og det er kun chokolade kage og jeg har mange bestillinger da der jo er konfimationer nu

for sån en her koster det mig ca 100 kr og lave men tager 250 kr da der er til 25 personer  ville bare lige skrive det  og jeg er kun ny begynder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

Lenats31

jeg har lige bestilt 3 kager hos en i Slagelse til 15 personer per kage. prisen lyder på 300 kr. per kage også kommer der lidt ekstra oveni ved jeg for ToyStory figurer. Synes det lyder fair nok. det er jo heller ikke kun materialer der skal betales for synes jeg. Du bruger jo osse en del tid på det.

Lena

Anmeld

7. maj 2011

lounika

Lenats31 skriver:

jeg har lige bestilt 3 kager hos en i Slagelse til 15 personer per kage. prisen lyder på 300 kr. per kage også kommer der lidt ekstra oveni ved jeg for ToyStory figurer. Synes det lyder fair nok. det er jo heller ikke kun materialer der skal betales for synes jeg. Du bruger jo osse en del tid på det.

Lena

har solgt to i dag ..... 15 kr pr mand når det er chokolade kage eller line med pynt og 20 kr pr mand når det lagkage med fyld i.. det syntes de var oki.. men det var lige rilig for mig i dag at skulle lave 4 kager for der var kun til 10 mand i en så de skulle være have 2 stk... det kunne min gravide krop ikke.. det blev til 3 inden jeg sad og rystet -svedte og tudet..     SLUT  ik fler kager nu

Anmeld

7. maj 2011

Lenats31

Jeg ville gerne have betalt 300 kr fro den påskekage - synes den er superflot. Og du har trods alt osse lagt andet end materialer i den - nemlig tid, som bestilleren lægger beslag på ved en bestilling. det er tid væk fra familien i nogen grad ihvert fald. det er din fritid der tages fra.

Folk som bestiller så kreative kager som disse her i kageklubben(jeg savler spande piger), må og burde være forberedt på at skulle betale en vis sum penge for det. Og være forberedt på at det nok koster lidt mere end at købe en jordbærkage hos bageren.

Lena

Anmeld

7. maj 2011

Lenats31

lounika skriver:

har solgt to i dag ..... 15 kr pr mand når det er chokolade kage eller line med pynt og 20 kr pr mand når det lagkage med fyld i.. det syntes de var oki.. men det var lige rilig for mig i dag at skulle lave 4 kager for der var kun til 10 mand i en så de skulle være have 2 stk... det kunne min gravide krop ikke.. det blev til 3 inden jeg sad og rystet -svedte og tudet..     SLUT  ik fler kager nu

glemte liiige en lille ting - de kræfter der lægges i sådan et arbejde.

Lena

Anmeld

7. maj 2011

SHERO

Jeg tager alt efter hvor stor en kage det er 300-600 + prisen på ingridienser. Det synes nogen er dyrt, men så må de få andre til det. Jeg har en 3 lags bryllupskage jeg skal lave til juli, fuld af hånd modeleret blomster, den tager jeg 500 kr for + prisen for ingridienser, og det er kun fordi det er en veninde, ellers havde jeg taget 1000 +. Har snakket med en prof, og de tager ca. 65-85 kr pr kuvert. Så min veninde sparre stadig ca. 50%.

Synes mange er alt for billige, tænk på alt den tid man bruger, det er jo det + håndværket man skal have penge for.

Jeg siger som udgangspunkt 35-45 pr kuvert (alt efter hvor mange mennesker og hvor stort et arbejde det er)

Anmeld

8. maj 2011

lounika

Lenats31 skriver:

Jeg ville gerne have betalt 300 kr fro den påskekage - synes den er superflot. Og du har trods alt osse lagt andet end materialer i den - nemlig tid, som bestilleren lægger beslag på ved en bestilling. det er tid væk fra familien i nogen grad ihvert fald. det er din fritid der tages fra.

Folk som bestiller så kreative kager som disse her i kageklubben(jeg savler spande piger), må og burde være forberedt på at skulle betale en vis sum penge for det. Og være forberedt på at det nok koster lidt mere end at købe en jordbærkage hos bageren.

Lena

købte en jordbær kage i dag ved min bager til 65 kr og den er ikke så stor .. min kæreste spiset en halv og jeg 1/4 så der et sykke i nu så der hade max været til 4 i den ...  og der er nok til 20-25 mand i min påske kage ..

Anmeld

8. maj 2011

slettet_7530

Jeg synes at hvis kagen er pyntet med et sukekrbilled kan prisen sagtens holdes på 15,00 pr kuvert, men skal der håndmoddeleret figurer på vil jeg sige 25,00 pr kuvert og lidt oveni for tiden

Anmeld

8. maj 2011

lounika

Albertesmor skriver:

Jeg synes at hvis kagen er pyntet med et sukekrbilled kan prisen sagtens holdes på 15,00 pr kuvert, men skal der håndmoddeleret figurer på vil jeg sige 25,00 pr kuvert og lidt oveni for tiden

jeg laver alle mine ting selv til mine kager .. alle blomster og dyr mm ingen nemme løsninger heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.