pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

AndreasMor84

lounika skriver:

ja det har jeg prøvet også og regne på men det stadi svært for der men massse til overs jo med æg og sådan.. og folk spør hvad tager du for en kage .. tja det jo alt efter hvad der i jo... og køber jo smør crem og fondant i stor spand i kage butikken hvordan regner jeg det ud hvor meget af det beløb hele spanden ..

Man kan vel heller ikke regne det så firkantet ud? Man kan vel godt tillade sig at tage fx. 20 kr. for en bakke æg med 10 selvom man kun bruger de 8?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

ZamanogDania

muzen skriver:

ja der må jeg sige at det kan jeg desværre ikke da jeg ikke har så mange penge selv. så det skal nu løbe rundt for mig.

Forstår dig godt. Vi lever os kun for min penge. Men det var bare en eksempel at det kan løbe hurtig op end man regner med. Jeg vil ønske jeg tog kun 10 kr pr kuvert. Men nej bare fløde koster 14 kr det fandme dyrt at handle

Anmeld

29. april 2011

muzen

ZamanogDania skriver:

Forstår dig godt. Vi lever os kun for min penge. Men det var bare en eksempel at det kan løbe hurtig op end man regner med. Jeg vil ønske jeg tog kun 10 kr pr kuvert. Men nej bare fløde koster 14 kr det fandme dyrt at handle

ja det er nemlig rigtigt dyrt og bare vent til okt, kommer der mere afgift på det fede som eks smør der kommer sådan en pakke til at koste 25 kr!!!!

Anmeld

29. april 2011

muzen

Solstråle2011 skriver:

Man kan vel heller ikke regne det så firkantet ud? Man kan vel godt tillade sig at tage fx. 20 kr. for en bakke æg med 10 selvom man kun bruger de 8?

jep sådan gør jeg også

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

muzen skriver:

jep sådan gør jeg også

Ja ellers kan man da hurtigt blive forvirret, hvis man kun skal bruge 400 g. flormelis og der er 500 g. i pakken, kun skal bruge 4 dl fløde og der er 5 dl fløde i osv. 

Anmeld

29. april 2011

lounika

hold da op der kom da gang i en diskotion her... men super .. jeg får mit svar jo det dejligt piger...

den der kage regner er smart ..

nu kommer jeg med et eks på en jeg har lavet til min søsters job...

påske kage.

der er brugt

300 g mel

300g sukker

300 g margarine flydne

6 æg

2 ts bagepulver

1sp,s. mandel lisens

en bakke friske jordbær

2 bananer

et brev kagecrem ( der til mælk )

lidt hakket marbu chokolade

1 pose frossen hindbær og 1 jordbær men der var lidt for meget da det var lavet færdi.

5 blade hustplast

det var hvis det inden i 

så der jo pynt i for a fondant- smørcrem og lige på denne her er der jo  små marsipan æg..

formen er i diermeter 29 cm og 5 cm høj bare formen

det var hvis det.... 

hvad koster den????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

muzen skriver:

ja det er nemlig rigtigt dyrt og bare vent til okt, kommer der mere afgift på det fede som eks smør der kommer sådan en pakke til at koste 25 kr!!!!

What? Det bliver sku at for dyrt. Men vidste ikke så meget

Anmeld

29. april 2011

lounika

ZamanogDania skriver:

What? Det bliver sku at for dyrt. Men vidste ikke så meget

så bliver det jo sådan som i gamle dage hehe man kun kan få smør på brødet om søndagen heheh.. men hvad det har vi vel også bedst af sundheds messit .. men så skal de sætte priser NED på frugt og grønt mm

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

lounika skriver:

så bliver det jo sådan som i gamle dage hehe man kun kan få smør på brødet om søndagen heheh.. men hvad det har vi vel også bedst af sundheds messit .. men så skal de sætte priser NED på frugt og grønt mm

Uha. Så det kun godt jeg ikke spiser smør til hver dagen. Men til kager bruger jeg meget

Den kage du har lavede ville jeg tage omkring 300-350 kr.

Anmeld

29. april 2011

muzen

ZamanogDania skriver:

Uha. Så det kun godt jeg ikke spiser smør til hver dagen. Men til kager bruger jeg meget

Den kage du har lavede ville jeg tage omkring 300-350 kr.

hørt det ville jeg også.

TS det er da lige før du ikke kan kalde dig nybegynder mere den er da bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.