Gode råd er dyre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2008

Plysbjørnen

Men jeg vil nu tillade mig at bede om nogen alligevel... Benjamin har fået trøske i hele munden, og ja selv sagt gør det jo ondt når han skal spise...

Jeg har trøskesaft, men det må man jo kun bruge 2 gange om dagen, har købt danskvand som backup, selv om SP sagde at det først skulle bruges når trøsken var væk...

Nogen gode råd til hvad jeg ellers kan gøre for at hjælpe min lille pus...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2008

Helle30

Vi brugte brenatangel til Sofie, og så erfarede vi, at vi skal lade være med lige at proppe sutten i egen mund, hvis den f.eks er røget på gulvel.
Tilsammen fjenede de to ting trøsken på under et døgn.
Gelen smøres med egen ren finger rundt i mundhulen.
- Helle

Anmeld

1. november 2008

Plysbjørnen

Helle30 skriver:

Vi brugte brenatangel til Sofie, og så erfarede vi, at vi skal lade være med lige at proppe sutten i egen mund, hvis den f.eks er røget på gulvel.
Tilsammen fjenede de to ting trøsken på under et døgn.
Gelen smøres med egen ren finger rundt i mundhulen.
- Helle

hvor kan man få denne gel henne...

Anmeld

1. november 2008

Lene76

Ja brentangel virker bare hurtigt.....du kan købe det på apoteket mener osse du kan få det uden resept men ik sikker go bedring med ham.

Anmeld

1. november 2008

Plysbjørnen

Mange tak... nu har apoteket detsvære lukket, de lukkede 12:30... Men har været ved at google, og der står allesteder at hvis ikke danskvand/kamilethe har klaret det i løbet af et par dage så skal man til egen læge og have en recept på noget svampemiddel...

Betina

PS tak for hjælpen

Anmeld

1. november 2008

ivfmarie

Går det ellers godt med lilleprinsen? Altså udover trøsken...

Anmeld

2. november 2008

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Går det ellers godt med lilleprinsen? Altså udover trøsken...

Ja det gør det vel egentlig... Vi har allieret os med kamillethe og vatpinde (læst på google) og har fået bukt med det meste af trøsken... Men spisen er blevet kraftigt reduceret... Af en eller anden grund er der et være cirkus når han skal spise... Hvis vi er heldige spiser han 10 ml max 20 ml... Er han i rigtigt godt humør kan vi lokke helt op til 40 ml i ham... Er skiftet til mme da det gjorde ondt når han ammede, og ja det har jo nok været trøsken der har været skyld i det...

Så som det alt i alt ser ud til lige nu, så er vi nød til at til læge med ham i morgen, for det andet her er uholdbart...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.