Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jlp90 skriver: Dejlig pige. Man bliver da ikke ret meget sejere end hende på det første billede
Dejlig pige. Man bliver da ikke ret meget sejere end hende på det første billede
Mange tak !
Hun elsker sine solbriller, så hver gang vi sætter os i bilen, om det så regner, så vil hun have sine solbriller på...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine skønne drenge
meem skriver: Mange tak ! Hun elsker sine solbriller, så hver gang vi sætter os i bilen, om det så regner, så vil hun have sine solbriller på...
Man er vel ikke en princesse uden at man kan lide at pynte sig
twinboys skriver: Mine skønne drenge
Hvor er de dejlige Sikke nogle fine cykelhjelme. Mon de fåes i en mindre størrelse
jlp90 skriver: Hvor er de dejlige Sikke nogle fine cykelhjelme. Mon de fåes i en mindre størrelse
deres er de mindste man kunne få... men de har heller ikke så store hoveder ...
twinboys skriver: deres er de mindste man kunne få... men de har heller ikke så store hoveder ...
Hvilken størrelse er det? Lærkes hoved er 46 cm cirka. Er det de cykelhjelme de har solgt i netto bl.a. hvor der går penge til et godt formål?
Her er et lille udvalg af Daniel, som bliver 19 mdr. d. 9. Maj
Nessie skriver: Her er et lille udvalg af Daniel, som bliver 19 mdr. d. 9. Maj
Han forstår da og charme folk, dejlig knægt
jlp90 skriver: Hvilken størrelse er det? Lærkes hoved er 46 cm cirka. Er det de cykelhjelme de har solgt i netto bl.a. hvor der går penge til et godt formål?
Jeps det er det... de bruger xs og jeg s...
Her er min dejlige Milo, som er fra den 30/3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128