Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Tak - ja han ELSKER det bare - han nyder så meget døren står åben så han bare kan traske ind & ud Må sige vi har en UDE dreng
Tak - ja han ELSKER det bare - han nyder så meget døren står åben så han bare kan traske ind & ud Må sige vi har en UDE dreng
Lærke syntes også det der udenfor er fantastisk. Alt skal undersøge og helst puttes i munden - denne del er dog knapt så heldigt. Det er selvfølgelig også en hel ny verden for hende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jlp90 skriver: Sikke et dejligt billede - det med hårbøjlen. Lærke har også haft den sommerdragt som der er på det sidste billede. En skøn tøs
Sikke et dejligt billede - det med hårbøjlen. Lærke har også haft den sommerdragt som der er på det sidste billede. En skøn tøs
Tak Ja, jeg er også helt vild med billedet, hvor hun har hårbøjle på
nvm skriver: de jo altid smukke i vores egne øjne, det er trods alt hvor et og alt
de jo altid smukke i vores egne øjne, det er trods alt hvor et og alt
Det må man sige. Kærligheden gør en blind ikke at det er nødvendigt i dit tilfælde - håber du forstår hvad jeg mener
jlp90 skriver: Lærke syntes også det der udenfor er fantastisk. Alt skal undersøge og helst puttes i munden - denne del er dog knapt så heldigt. Det er selvfølgelig også en hel ny verden for hende.
ja der er så meget nyt spændende derude kan godt huske sidste sommer Silas kom ud på græsset på maven første gang..
Hvor har I altså bare nogle dejlige børn allesammen !
Her er vores Caroline .. Hun bliver 5 måneder den 15. maj ;o
jlp90 skriver: Det må man sige. Kærligheden gør en blind ikke at det er nødvendigt i dit tilfælde - håber du forstår hvad jeg mener
jeg er hel med
Maja_4000 skriver: Hvor har I altså bare nogle dejlige børn allesammen ! Her er vores Caroline .. Hun bliver 5 måneder den 15. maj ;o
Det første billede er rigtig godt - Det ser ud som hun tænker hey, hvad har du gang i? Hun er rigtig kær
jlp90 skriver: Det første billede er rigtig godt - Det ser ud som hun tænker hey, hvad har du gang i? Hun er rigtig kær
Hun undrede sig nok over , at der ikke kom mere mad
Eelsker billedtråde !
Skønne unger i alle har
Her er vores lille (snart store) Emilie, som bliver 2år d.4/8
meem skriver: Eelsker billedtråde ! Skønne unger i alle har Her er vores lille (snart store) Emilie, som bliver 2år d.4/8
Dejlig pige. Man bliver da ikke ret meget sejere end hende på det første billede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128