Jubiii kæmpe fremskridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Oliver&Troia <3 skriver:

Som overlægen sagde til mig igår se på dit barn! Er han glad og tilfreds skal du ikke bekrymre dig  Spiser han? Troia vokser oz fint i længden men ikk i kg. er han en aktiv dreng? Så længe han vokser i længden har han vækst hormoner, også skal det nok komme....

Jeg har fået at vide hvis troia stadig er for lille når hun bliver 4år kan hun få ekstra væksthorminer, og det vil din søn oz få tilbudt...

Men jeg synes nu at 9½mdr og 6.1kg og 64cm. er flot...

Er han 9½mdr korrigeret? eller fra fødslen?

Det er fra fødslen, han blir 10mdr her den 10 maj...)

Jamen, han er super aktiv... han er begyndt at ville op på knæene, når han er nøgen (mere bevægelighed), ellers er han meget på i løbet af dagen... Så hans motorisk udvikling er jeg ikke bekymret for... han er en meget glad dreng, som smiler til alle...

Jeg synes også han ser godt ud... han har dobbelt hage osv... men min læge kigger på kurven og den er nedadgående... men han voksede heller ikke meget de 5 uger vi lå på riget... dernæst kom vi til holbæk, hvor han fik infalac erstatning og så skete der en masse, men han måtte kun få det til han blev 2,5kg...

Victor min store dreng er også født for tidlig og kom med i et forsøg med infalac og fik det indtil han skulle overgå til grød... han er en kæmpe dejlig dreng idag, og høj af størrelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

sarahb

Hvor er det SEJT!!! Hun er bare en Fighter...

Anmeld

29. april 2011

Janni.

Sådan Troia !! 

Anmeld

29. april 2011

signe.

Oliver&Troia <3 skriver:

Min datter Troia er født 3½mdr. for tidligt, hun fik 2 hjerne blødninger rimelig hurtigt efter... vi fik mange ting vi skulle forholde os til... Min datter klarede alt, hun beviste lægerne at hun var speciel...for et par mdr. siden fik vi at vide at vi ikke skulle regne med at troia kom til at kravle da hun er hypermobil i hoften, det var lidt et nederlag... Men Men Men idag da vi sad og ventede på at komme ind på børne amb. kravlede min datter squ Hun kravler på en sjov måde med det ene ben indenunder hende selv, men hold op det går stærkt med hende...

Hun blev vejet til 6,1kg og målt til 65cm. Hun er 14mdr.(korr. 10½mdr.)

Ville ikke noget specielt med dette indlæg, måtte bare dele min glæde

KNuz en super stolt mor

weee store pige! Håber snart det er Hasses tur Kunne være sejt hvis han gjorde det på sin 1 års fødselsdag i morgen men jeg tvivler

Anmeld

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mathias Villads skriver:

Det er fra fødslen, han blir 10mdr her den 10 maj...)

Jamen, han er super aktiv... han er begyndt at ville op på knæene, når han er nøgen (mere bevægelighed), ellers er han meget på i løbet af dagen... Så hans motorisk udvikling er jeg ikke bekymret for... han er en meget glad dreng, som smiler til alle...

Jeg synes også han ser godt ud... han har dobbelt hage osv... men min læge kigger på kurven og den er nedadgående... men han voksede heller ikke meget de 5 uger vi lå på riget... dernæst kom vi til holbæk, hvor han fik infalac erstatning og så skete der en masse, men han måtte kun få det til han blev 2,5kg...

Victor min store dreng er også født for tidlig og kom med i et forsøg med infalac og fik det indtil han skulle overgå til grød... han er en kæmpe dejlig dreng idag, og høj af størrelse....

Af hva du skriver om ham, så ville jeg ikke være bekymret som mor...

har du prøvet vælling i flaske? det fik min den store til at flyve afsted med vægten

Anmeld

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

signe. skriver:

weee store pige! Håber snart det er Hasses tur Kunne være sejt hvis han gjorde det på sin 1 års fødselsdag i morgen men jeg tvivler

Puha tiden går stærkt

Men mon ikk det snart er hans tur

Hvor stor er han nu?

Troia blev idag vejet til 6,3kg

Anmeld

29. april 2011

signe.

Oliver&Troia <3 skriver:

Puha tiden går stærkt

Men mon ikk det snart er hans tur

Hvor stor er han nu?

Troia blev idag vejet til 6,3kg

cirka 6,5 kg han skal vejes den 9 maj

Anmeld

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

signe. skriver:

cirka 6,5 kg han skal vejes den 9 maj

Nåh hvor godt det går så godt med ham

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Ååååhhh... hvor skønt, og sikke da en fighter

Har selv en niece, der er født 3 mdr. for tidligt. Hun vejede kun 1.100 g. ved fødslen, og tabte sig til 900 g. efterfølgende.

Hun har haft en rigtig hårdt start, med bla. flere hjerneblødninger, meningitis mm.

Lige før jul, fik hun indopereret mavesonde.

Hun bliver 2 år på mandag, og er i den grad også en sand fighter. Kort før jul, begyndte hun at kravle, og børnehavne håber at hun kan lære at gå i løbet af sommeren.

Ved I om hun får andre men?

Anmeld

29. april 2011

B&J

Nej hvor er hun bare en lille sej pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.