Jubiii kæmpe fremskridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min datter Troia er født 3½mdr. for tidligt, hun fik 2 hjerne blødninger rimelig hurtigt efter... vi fik mange ting vi skulle forholde os til... Min datter klarede alt, hun beviste lægerne at hun var speciel...for et par mdr. siden fik vi at vide at vi ikke skulle regne med at troia kom til at kravle da hun er hypermobil i hoften, det var lidt et nederlag... Men Men Men idag da vi sad og ventede på at komme ind på børne amb. kravlede min datter squ Hun kravler på en sjov måde med det ene ben indenunder hende selv, men hold op det går stærkt med hende...

Hun blev vejet til 6,1kg og målt til 65cm. Hun er 14mdr.(korr. 10½mdr.)

Ville ikke noget specielt med dette indlæg, måtte bare dele min glæde

KNuz en super stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

K&S

godt gået Troia

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Oliver&Troia <3 skriver:

Min datter Troia er født 3½mdr. for tidligt, hun fik 2 hjerne blødninger rimelig hurtigt efter... vi fik mange ting vi skulle forholde os til... Min datter klarede alt, hun beviste lægerne at hun var speciel...for et par mdr. siden fik vi at vide at vi ikke skulle regne med at troia kom til at kravle da hun er hypermobil i hoften, det var lidt et nederlag... Men Men Men idag da vi sad og ventede på at komme ind på børne amb. kravlede min datter squ Hun kravler på en sjov måde med det ene ben indenunder hende selv, men hold op det går stærkt med hende...

KNuz en super stolt mor

Dygtig pige

- Smukt navn, som hun har fået

Anmeld

28. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

K&S skriver:

godt gået Troia

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Oliver&Troia <3 skriver:

KNuz en super stolt mor

Ihh hvor er det flot.
det er ret typisk for børn med hypermobile led og dermed løse hofter, at de kravler på den måde.
det gjorde min den mellemste også
Men fremad skal de nok komme, når først de finder ud af fidusen

Dejligt at høre at din lille trold klarer sig så flot, på trods af den hårde start

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Lisbeth85 skriver:

Dygtig pige

- Smukt navn, som hun har fået

mange tak

Anmeld

28. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

SussieThyssen skriver:

Ihh hvor er det flot.
det er ret typisk for børn med hypermobile led og dermed løse hofter, at de kravler på den måde.
det gjorde min den mellemste også
Men fremad skal de nok komme, når først de finder ud af fidusen

Dejligt at høre at din lille trold klarer sig så flot, på trods af den hårde start

Kærligst
Sussie

mange tak Sussie..

tja for min skyld kunne hun hoppe på tungen bare hun kommer frem...hehe er sqi så stolt....

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Oliver&Troia <3 skriver:

mange tak Sussie..

tja for min skyld kunne hun hoppe på tungen bare hun kommer frem...hehe er sqi så stolt....

Det ville jeg da også være hvis det var min

Anmeld

28. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hold da op, hvor er hun sej... 

Jeg har også en lille dreng, som er født 15 uger for tidligt... kunne se, at hun vejer 6,1 kg... Jeg er nemlig lidt bekymret for min, da han vejer det samme, som din... han vil ikke stige i vægt.. Han er idag 9½mdr, vejer 6,1 kg og måler ca. 64cm... Ville bare høre, hvad lægerne har sagt til jer? Vi render til diætist, så nu må vi se om det hjælper... vægten stiger ikke, men cm rykker... 

Anmeld

29. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mathias Villads skriver:

Hold da op, hvor er hun sej... 

Jeg har også en lille dreng, som er født 15 uger for tidligt... kunne se, at hun vejer 6,1 kg... Jeg er nemlig lidt bekymret for min, da han vejer det samme, som din... han vil ikke stige i vægt.. Han er idag 9½mdr, vejer 6,1 kg og måler ca. 64cm... Ville bare høre, hvad lægerne har sagt til jer? Vi render til diætist, så nu må vi se om det hjælper... vægten stiger ikke, men cm rykker... 

Som overlægen sagde til mig igår se på dit barn! Er han glad og tilfreds skal du ikke bekrymre dig  Spiser han? Troia vokser oz fint i længden men ikk i kg. er han en aktiv dreng? Så længe han vokser i længden har han vækst hormoner, også skal det nok komme....

Jeg har fået at vide hvis troia stadig er for lille når hun bliver 4år kan hun få ekstra væksthorminer, og det vil din søn oz få tilbudt...

Men jeg synes nu at 9½mdr og 6.1kg og 64cm. er flot...

Er han 9½mdr korrigeret? eller fra fødslen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.