gift sig med min mand med rki

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.152 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

hej kvinder

det er sådan jeg skal gifte mig med min forlovede næste år, min mand står rki og har gæld, er det sådan jeg ikke kan betale og jeg står som dårlig betalning af jeg gifter mig med ham? er der nogen der kender reglerne med at gifte sig med en som står rki?

håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

hej kvinder

det er sådan jeg skal gifte mig med min forlovede næste år, min mand står rki og har gæld, er det sådan jeg ikke kan betale og jeg står som dårlig betalning af jeg gifter mig med ham? er der nogen der kender reglerne med at gifte sig med en som står rki?

håber i kan hjælpe mig

jeg aner desværre intet om det... men kunne da godt tænke mig at vide svaret på dit spørgsmål

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Fru. Skovrup skriver:

jeg aner desværre intet om det... men kunne da godt tænke mig at vide svaret på dit spørgsmål

skal nok skrive til dig hvis jeg finder ud af det

Anmeld

28. april 2011

Troldemommi

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte min bank og høre ad. men jeg vil tro at det får nogle konsekvenser også for dig, da man som ægtefæller har forsørgelsespligt overfor hinanden

held og lykke med brylluppet

Anmeld

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

hej kvinder

håber i kan hjælpe mig

Hvis dig vil jeg gå til en gratis advokat og høre...

Men jeg tror ikke det har noget at sige...... Det i har stiftet hver især er jeres også i tilfæle af en skilsmisse.. MEDMINDRE der står begges jeres navne på :-)

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Ring til firmaet Experian der er bag RKI. De kan svare dig på det.

Anmeld

28. april 2011

twinny

Når der søges i RKI registret, sammenholder systemet både navn og adresse, og det er altså kun den søgte person, der fremstår som dårlig betaler. Hvis en anden person bliver registreret som dårlig betaler på din adresse, får det derfor ingen betydning for din kreditværdighed.

og tror også det gælder for gifte par.. det var kun i gamle dage....

http://www.dininfo.dk/Forbruger/FAQ.aspx her er der en masse om det...

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Fru. Skovrup skriver:

jeg har læst på nette og på rki hjemmeside, at man vedhæfter ikke for hinandens fortid gæld kun hvis man har gæld hos skat

Anmeld

28. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Anonym skriver:

jeg har læst på nette og på rki hjemmeside, at man vedhæfter ikke for hinandens fortid gæld kun hvis man har gæld hos skat

så fik du svar på dit spørgsmål

Anmeld

28. april 2011

sweet

Anonym skriver:

det er rigtig men husk at de kan gøre udlæg i halvdelen af de ting i ejer sammen eller feks indskud i lejligheden eller i et hus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.