Overvejer at aflyse mine fødselsdage fremover!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Det er også lige pludselig kommet med min farmor og vi har snakket om i familien, at hun pludselig virker så gammel og forandret..Faktisk rigtig skræmmende

Hun blev sur på mig den anden dag fordi jeg "bildte" hende ind at hun var med til barnedåben og det kunne jeg "ikke være bekendt". Men hun var altså med

Nå det var et sidespor..Håber i finder ud af det

Okay jeg håber da ikke det bliver sådan med hende. Jeg ved ikke om det bunder lidt i at vi bor lidt langt ude på landet og så skal hun med tog og fra toget er der langt at gå hvilket hun ikke kan men altså jeg har fået arrangeret at hun og min far bliver hentet i bil, så det er da ikke besværligt. Hun kommer dagligt forbi togstationen alligevel, så hun skal ikke gøre noget ud over det sædvanlige. Hun vil nok helst bare være hjemme. Men derfor er jeg stadig ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Okay jeg håber da ikke det bliver sådan med hende. Jeg ved ikke om det bunder lidt i at vi bor lidt langt ude på landet og så skal hun med tog og fra toget er der langt at gå hvilket hun ikke kan men altså jeg har fået arrangeret at hun og min far bliver hentet i bil, så det er da ikke besværligt. Hun kommer dagligt forbi togstationen alligevel, så hun skal ikke gøre noget ud over det sædvanlige. Hun vil nok helst bare være hjemme. Men derfor er jeg stadig ked af det.

Jeg kan godt forstå du er ked af det. Mon ikke du kan få hende overbevist om at du virkelig gerne vil se hende og at det IKKE er besværligt

Anmeld

29. april 2011

anna-jonas

Sender trøsteknus til dig.....................og jeg kan trøste dig med, at man godt kan holde hyggelig fødselsdag selvom man kun er få mennesker. Jeg opgav at holde fødselsdag for mange år siden..................og fejrer den nu, kun med min mand og børn...............og så invitere jeg mine veninder, til lidt mad og hygge. Gider ikke min familie's stridigheder og ævlerier................det ødelægger min dag. Så hellere fejrer den med de mennesker der gør mig glad.

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt forstå du er ked af det. Mon ikke du kan få hende overbevist om at du virkelig gerne vil se hende og at det IKKE er besværligt

Nej desværre ikke. Hun er lidt af en stædig rad og det er også noget af det jeg beundrer ved hende, men lige nu er det så ikke så godt.

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Sender trøsteknus til dig.....................og jeg kan trøste dig med, at man godt kan holde hyggelig fødselsdag selvom man kun er få mennesker. Jeg opgav at holde fødselsdag for mange år siden..................og fejrer den nu, kun med min mand og børn...............og så invitere jeg mine veninder, til lidt mad og hygge. Gider ikke min familie's stridigheder og ævlerier................det ødelægger min dag. Så hellere fejrer den med de mennesker der gør mig glad.

Tusind tak Mette. Ja det er sgu ikke nemt. For der er jo også mange der GERNE vil fejre mig fra min familie og jeg ved jeg vil gøre dem kede af det hvis jeg ikke holder noget. Og min veninde skrev den sødeste sms til mig til morges om at hun syntes det var vigtigt at fejre den dag, da det jo er dagen man er født og det er en vigtig dag. Og huskede mig på at der er mange der gerne vil fejre mig og som holder af mig. Det var dejlig læsning. Jeg må tygge lidt på det. Synes bare det var en træls besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.