Overvejer at aflyse mine fødselsdage fremover!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Barbamama

Ja sgu!!! Sidste år da jeg fyldte 30år ville hverken min far eller farmor komme fordi min mor kom. Så i dag ringede jeg til min farmor for at invitere hende til Caspers fødselsdag og så sagde hun at hun ikke kom. Grunden var at hun ikke syntes vi skulle føle os forpligtede til at invitere hende, bare fordi vi inviterede min far. Jeg prøvede at forklare hende at vi altså inviterede hende fordi vi ville se HENDE fordi HUN er den hun nu er. Vi nyder hendes selskab. Der var ikke noget at gøre. "Vi skulle have lov til at holde familiefødselsdag uden hende!" Så spurgte jeg om hun så heller ikke havde tænkt sig at komme til min fødselsdag? Det havde hun ikke. Jeg blev bare så ked af det IGEN og så tænkte jeg at jeg sgu snart ikke gad at holde fødselsdag mere, for jeg gider ikke sidde hvert år og være ked af det pga alt mulig åndssvagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Ja sgu!!! Sidste år da jeg fyldte 30år ville hverken min far eller farmor komme fordi min mor kom. Så i dag ringede jeg til min farmor for at invitere hende til Caspers fødselsdag og så sagde hun at hun ikke kom. Grunden var at hun ikke syntes vi skulle føle os forpligtede til at invitere hende, bare fordi vi inviterede min far. Jeg prøvede at forklare hende at vi altså inviterede hende fordi vi ville se HENDE fordi HUN er den hun nu er. Vi nyder hendes selskab. Der var ikke noget at gøre. "Vi skulle have lov til at holde familiefødselsdag uden hende!" Så spurgte jeg om hun så heller ikke havde tænkt sig at komme til min fødselsdag? Det havde hun ikke. Jeg blev bare så ked af det IGEN og så tænkte jeg at jeg sgu snart ikke gad at holde fødselsdag mere, for jeg gider ikke sidde hvert år og være ked af det pga alt mulig åndssvagt.

Sådan nogle problemer har vi også her både min familie og kæresten's.... Vi er blevet enige om at slet ikke holde noget for nogen af os, for det bøvl gider vi ikke... Holde det over flere gange, bliver for meget... 

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

MoarJ skriver:

Sådan nogle problemer har vi også her både min familie og kæresten's.... Vi er blevet enige om at slet ikke holde noget for nogen af os, for det bøvl gider vi ikke... Holde det over flere gange, bliver for meget... 

Ja jeg plejer også at holde det to gange. En gang hvor min mor og hendes kæreste er der og en anden gang hvor min far kommer. Men nu er det så ikke lige problemet denne gang. Jeg er bare så ked af at blive valgt fra igen og igen. Jeg er sgu altid så flink ved dem så jeg forstår ikke hvad det er der gør at de ikke har lyst til at komme her.

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Wow det er da ikke nogle særlig sympastiske mennesker du har omkring dig, sorry

Jeg kender dog lidt til det..Marias 1 års fødselsdag blev ødelagt og fremover må vi holde alt delt op. Det er altså bare trist sådan noget

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Wow det er da ikke nogle særlig sympastiske mennesker du har omkring dig, sorry

Jeg kender dog lidt til det..Marias 1 års fødselsdag blev ødelagt og fremover må vi holde alt delt op. Det er altså bare trist sådan noget

Ja det er bare så træls... Altså jeg forstår det virkelig ikke. Min farmor plejer bare at ville gøre alt for at gøre alle glade, men jeg ved ikke hvad der lige stikker hende. Jeg håber min far kan få det ud af hende. Jeg er bare så ked af at hun ikke kommer og jeg er ked af at hun tror vi inviterer hende af pligt...

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Ja det er bare så træls... Altså jeg forstår det virkelig ikke. Min farmor plejer bare at ville gøre alt for at gøre alle glade, men jeg ved ikke hvad der lige stikker hende. Jeg håber min far kan få det ud af hende. Jeg er bare så ked af at hun ikke kommer og jeg er ked af at hun tror vi inviterer hende af pligt...

Det lyder faktisk utrolig meget som min farmor

Pludselig er hun overbevist om at hun er alle til besvær, at vi ikke gider hende osv. Hun har faktisk ændret sig meget med årerne

Håber da din far kan finde frem til noget, så i kan få en hyggelig dag sammen

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Det lyder faktisk utrolig meget som min farmor

Pludselig er hun overbevist om at hun er alle til besvær, at vi ikke gider hende osv. Hun har faktisk ændret sig meget med årerne

Håber da din far kan finde frem til noget, så i kan få en hyggelig dag sammen

Okay. Mystisk!!!! Synes godt nok det er underligt. Det er kommet sådan lige fra den ene dag til den anden. Kan slet ikke forstå det!

Anmeld

28. april 2011

TbCp

Aj altså hvad er det da for noget pjat!!! Har du set min tråd i den lukkede? Lidt samme stil, man bliver sgu så ked af det!

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Aj altså hvad er det da for noget pjat!!! Har du set min tråd i den lukkede? Lidt samme stil, man bliver sgu så ked af det!

Nej ikke endnu. Jeg tjekker den lige. Det er MEGA træls med sådan noget altså!!!

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Okay. Mystisk!!!! Synes godt nok det er underligt. Det er kommet sådan lige fra den ene dag til den anden. Kan slet ikke forstå det!

Det er også lige pludselig kommet med min farmor og vi har snakket om i familien, at hun pludselig virker så gammel og forandret..Faktisk rigtig skræmmende

Hun blev sur på mig den anden dag fordi jeg "bildte" hende ind at hun var med til barnedåben og det kunne jeg "ikke være bekendt". Men hun var altså med

Nå det var et sidespor..Håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.