nogen der ved hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

Susan1978

pokker man kan finde en person der kan lære en eller gi et kursus i portræt foto tagning.. sådan rigtig med lysforhold osv..

Har jo tjansen nede på arbejdet.

Jeg har spurgt min gamle fotolærer men han har desværre ikke tid, er ved at flytte til jylland..

har i nogen ideer?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

Astrid P

Hmm... laver FOF ikke sådan nogle kurser?

Anmeld

31. oktober 2008

Susan1978

for hulan da har sgu da lige set på facebook at min fætter er hjernedød dygtig til sådan noget shit håber dælme han kan gi nogen fif.. hvis han har tid..

vil da lige reklamere for hans kunst.

www.stefanfaber.com

Anmeld

31. oktober 2008

heaven

Susan1978 skriver:

for hulan da har sgu da lige set på facebook at min fætter er hjernedød dygtig til sådan noget shit håber dælme han kan gi nogen fif.. hvis han har tid..

vil da lige reklamere for hans kunst.

www.stefanfaber.com

hold da op, tjekkede lige hans side for sjov - hvor er det nogle flotte og prof billeder - er sikker på han kan lære dig nogle tricks...

Jannie

Anmeld

1. november 2008

Helle30

Det er nogle rigtig gode billeder, han tager. Måske skal du spørge ham pænt, om han også kan sådan noget med portrætfoto. Han vil jo nok ikke kalde sine (de første dér) for portrætfotografier. Det er vel nærmest fotokunst - og altså lidt fra dét, du skal lære. Jo måske noget med lys/skygge. Det er han vist ret god til.

En helt anden ting: Hvor pokker er det andet underben henne i nøgenserien, billede nr. 2???

- Helle

Anmeld

1. november 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:

Det er nogle rigtig gode billeder, han tager. Måske skal du spørge ham pænt, om han også kan sådan noget med portrætfoto. Han vil jo nok ikke kalde sine (de første dér) for portrætfotografier. Det er vel nærmest fotokunst - og altså lidt fra dét, du skal lære. Jo måske noget med lys/skygge. Det er han vist ret god til.

En helt anden ting: Hvor pokker er det andet underben henne i nøgenserien, billede nr. 2???

- Helle

på nakken??

Jeg har sgu også ledt efter det!

Feeede billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.