Baby her og der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Der er sikkert rigtig mange der kender følelsen af at alle andre er gravide, planlægger baby eller lige har fået baby.
Jeg vil SÅ gerne have en baby mere, men min kæreste er ikke rigtig helt af samme lyst.
Vi har snakket meget frem og tilbage(nok mest tilbage), nå men altså han har ikke sådan rigtig nogen lyst til at få et barn. Faktisk så har vores forhold været rimelig turmult fordi jeg gerne ville have svar på om han ville eller ej. Jeg ved da godt at det ikke er helt fair at spørge om, men jeg ved bare med mig selv at jeg gerne vil og jeg vil helst mens jeg stadig er ung og  mens vores andet barn ikke er alt for stor.
Det er nogle måneder siden vi sidst snakkede om noget med babyer og det er også fint nok, men jeg er jo så stadig ikke blevet klogere på min kæreste.
Forleden spurgte jeg ham om han havde tænkt på det og det svarede han ikke rigtig på, men snakkede let og elegant udenom.

Nu er jeg sådan lidt vildledt. Jeg Vil bare det her så meget at jeg kan blive helt ked af det når jeg hører om venner og bekendte som skal have babyer.
Jeg synes det er helt fair at man som mand siger at man ikke vil have flere børn, men er det så ikke også fair at sige som kvinde at man altså gerne vil.

Hvad skal jeg lige gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

chael

Hvor gammel er jeres barn? Og hvor gamle er I, altså din kæreste og dig?

For når du siger ung, så tænker jeg at du jo ikke behøver have SÅ travlt

Altså inden jeg ventede nummer 2, der var jeg simpelthen SÅ deprimeret, vi vidste hvornår vi skulle igang, men der ar jo evigheder til og før jeg fik set mig om, så stod jeg med ham i armene

Nu venter jeg så vores nummer 3 og inden da var jeg også skruk, men ikke deprimeret

Mænd kan svære at tale med babyer om, især hvis de ikke syntes tidspunktet er velvalgt. Måske i skulle prøve at skrive jeres forventniger ned, både til hinanden og til det at være en familie, uden at anklage hinanden. Og læs hvad i hver især har skrevet.

Eller fortæl ham om dit ønske og at du gerne vil have et konkret svar, igen uden at han skal presses til at sige noget, han ved du gerne vil have han siger

Og så nyd det barn i har nu. Den tid kommer aldrig tilbage og når der pludselig er 2, ja så er der bare ikke den samme tid til det enkelte barn

*Camilla 18+1

Anmeld

28. april 2011

henh01

Hejsa

Jeg har det på samme måde som dig - bare med bryllup. Jeg synes ALLE bliver forlovet eller viet og jeg vil bare sååååå gerne.. Kæresten vil også rigtig gerne, men økonomien vil det ikke nu Det er rigtig frustrende, så kan godt følge dig

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Vores barn er 2 år og jeg ville rigtig gerne have at han/hun kunne få en søskende inden han/hun bliver alt for stor. Jeg har læst i en bog at jo tættere børn bliver på 5 år og efter jo sværer KAN det være for dem at acceptere en søskende. Jeg vil rigtig gerne at mine sørn kan have glæde af hindanden og lege sammen.
Jeg har en søster der er 11 år ældre end jeg er, hun flyttede hjemmefra sa jeg var 5 år gammel og jeg kan slet ikke huske at hun boede hjemme.
Jeg er selv midt i 20érne så jeg kan nå at få en masse børn, men Nu har jeg et og så vil jeg gerne have et mere så er jeg hvor jeg gerne vil ende og så kan jeg nyde dem, de hindanden og vi kan sammen nyde livet.

Så kan jeg bruge de næste mange år på at arbejde, være mor og fredsmælger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.