Den eneste som ikke har et liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

Astrid P

- Er det mig?

Jeg sidder her med en kop kaffe, en sovende (og temmelig snorkende) mand i sofaen ved min side - og baby.dk på computeren. Men her sker jo INTET...

Nederen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

ivfmarie

næ næ.. jeg er her skam også - uden liv, men med chips og rød saftevand!! Men jeg skal jo se hvem der vinder dansen .

Så lige reklame for tv2's nye satsning: Allstars. Det glæder jeg mig til - det ser fedt ud.

Marie - også uden liv

Anmeld

31. oktober 2008

Astrid P

Åhr chips... Snyd!

Anmeld

31. oktober 2008

ivfmarie

de er sgu ikke engang gode - der er åbenbart grænser for hvor billige man skal købe dem ...

Anmeld

31. oktober 2008

linemus

Hm, føler mig normalt også uden liv, men er først lige kommet hjem fra svigermors fødselsdag, og er bare lige inde og snuse. Ungerne er lige puttet, og så er der vasketøj, der venter på at blive hængt op, samt oprydning efter morgenmaden...

Anmeld

31. oktober 2008

ka li ja

jeg er her også.
kan alligevel ikke lade vær med at glo dans, selvom jeg havde svoret jeg ikke gad....
men det er vel lidt spændende

Anmeld

31. oktober 2008

Astrid P

linemus skriver:

Hm, føler mig normalt også uden liv, men er først lige kommet hjem fra svigermors fødselsdag, og er bare lige inde og snuse. Ungerne er lige puttet, og så er der vasketøj, der venter på at blive hængt op, samt oprydning efter morgenmaden...

Det er fandme rock'n roll at rydde op efter morgenmaden NU!

Anmeld

31. oktober 2008

Loggidut

jeg er her lidt on off, men jeg smutter snart, går sgu ned og popper mig popcorn, og så under dynen og se gysere....weeeeee

der kommer da sindsygt mange gysere i aften!

Anmeld

31. oktober 2008

linemus

Astrid P skriver:

Det er fandme rock'n roll at rydde op efter morgenmaden NU!

Det er fandme surt i hvert fald... Og vasketøjet har ventet siden i går, men det kunne jeg så ikke få mig til at skrive før

Må hellere gå nu, selv om jeg 1000 x hellere vil sidde her.

Anmeld

31. oktober 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Det er fandme surt i hvert fald... Og vasketøjet har ventet siden i går, men det kunne jeg så ikke få mig til at skrive før

Må hellere gå nu, selv om jeg 1000 x hellere vil sidde her.

Hvorfor ikk?

Er der noget galt med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.