21+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Ja, det hele er meget "uvirkeligt" for mig Hehe.. Tænk at jeg skal være mor!!! Griner..

Ja, hold da op  Hun er virkelig bare smuk!!

haha jaa... man føler sig lidt gammel når man siger det ikk Sys nu stadig ikk at det er gået helt op for mig, at jeg er virkelig en moar, og hun er min datter!! Årh tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

haha jaa... man føler sig lidt gammel når man siger det ikk Sys nu stadig ikk at det er gået helt op for mig, at jeg er virkelig en moar, og hun er min datter!! Årh tak

Jo Også fordi jeg altid har troet at jeg først skulle ha børn når jeg blev 30

Ej, så får jeg nok også "svært" ved at fatte det Griner..

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Jo Også fordi jeg altid har troet at jeg først skulle ha børn når jeg blev 30

Ej, så får jeg nok også "svært" ved at fatte det Griner..

hehe ok, hvor gammel er du da??

ja, men tror det er meget normalt at man har det sådan ... Men glæd dig, til det går igang!!!

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

hehe ok, hvor gammel er du da??

ja, men tror det er meget normalt at man har det sådan ... Men glæd dig, til det går igang!!!

Jeg er 24 Og det var selvfølgelig inden jeg mødte min kæreste, at jeg tænkte sådan Da jeg mødte ham, og lærte ham at kende, var der ingen tvivl om at det var ham jeg ville ha børn med Det er sjovt, at man ændre sig så meget, når man møder ens store kærlighed

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Jeg er 24 Og det var selvfølgelig inden jeg mødte min kæreste, at jeg tænkte sådan Da jeg mødte ham, og lærte ham at kende, var der ingen tvivl om at det var ham jeg ville ha børn med Det er sjovt, at man ændre sig så meget, når man møder ens store kærlighed

Så er du jo osse stadig ung.. hihi, jeg er kun 22 Skønt at være ung moar!! Ja, man ændre sku hurtigt mening fra den ene dag til den anden.... hehe. Har I så fået købt det meste ind og fundet navn osv??

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

Så er du jo osse stadig ung.. hihi, jeg er kun 22 Skønt at være ung moar!! Ja, man ændre sku hurtigt mening fra den ene dag til den anden.... hehe. Har I så fået købt det meste ind og fundet navn osv??

Ja lige præcis Det er dejligt

Ja, vi har faktisk det hele klart Og ja, han skal hedder Oliver

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Ja lige præcis Det er dejligt

Ja, vi har faktisk det hele klart Og ja, han skal hedder Oliver

Skøønt... Jeg vil ønske jer held og lykke, me den lille gut, når han har lyst til at dukke op hihi.. Og glæder mig til at se billeder af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.