21+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Ellim

Nøjjj hvor går det bare hurtigt Syntes maven er rigtig fin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

RiUL

Ellim skriver:

Nøjjj hvor går det bare hurtigt Syntes maven er rigtig fin..

Ja, det gør det altså Og tusind tak 

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Synes tiden flyver afsted Og mærker vores lille skat hverdag, han er en værre sprællemand  

Men synes stadig ikke at maven fylder så meget

hihi den ligner lidt min, da jeg var gravid det var først til allersidst, at den voksede meget ... Fortsat held og lykke, med din graviditet!!

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

hihi den ligner lidt min, da jeg var gravid det var først til allersidst, at den voksede meget ... Fortsat held og lykke, med din graviditet!!

Den er godt nok blevet stor og ruuund nu griner

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Den er godt nok blevet stor og ruuund nu griner

Hihi det er da hyggeligt... Hvor langt, har Du igen ??

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

Hihi det er da hyggeligt... Hvor langt, har Du igen ??

Ja det er dejligt Jeg er i uge 30. Så 11 uger er der tilbage, det er bare gået så stærkt pludseligt  

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Ja det er dejligt Jeg er i uge 30. Så 11 uger er der tilbage, det er bare gået så stærkt pludseligt  

Uhh det jo lige om hjørnet så Men det blir da osse rart, at få lille manden ud... men ja, det går super hurtigt tilsidst...

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

Uhh det jo lige om hjørnet så Men det blir da osse rart, at få lille manden ud... men ja, det går super hurtigt tilsidst...

Ja, det bliver virkelig spændende Det er bare som om at det ikke er gået op for mig endnu, at det er lige om hjørnet

Hvor gammel er jeres lille pige?

Anmeld

23. juni 2011

fif

RiUL skriver:

Ja, det bliver virkelig spændende Det er bare som om at det ikke er gået op for mig endnu, at det er lige om hjørnet

Hvor gammel er jeres lille pige?

Nej, det kan jeg godt forstå.. det er sku osse svært, og når han så endelig kommer så er det osse svært at forholde sig til at han nu er jeres ! jamen hun blir 7 måneder imorgen Såå tiden flyver osse afsted, når de er her hehe....

Anmeld

23. juni 2011

RiUL

fif skriver:

Nej, det kan jeg godt forstå.. det er sku osse svært, og når han så endelig kommer så er det osse svært at forholde sig til at han nu er jeres ! jamen hun blir 7 måneder imorgen Såå tiden flyver osse afsted, når de er her hehe....

Ja, det hele er meget "uvirkeligt" for mig Hehe.. Tænk at jeg skal være mor!!! Griner..

Ja, hold da op  Hun er virkelig bare smuk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.