Babydellen uge 18 (17+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Du bliver da bare smukkere og smukkere

Nååårh, din fedterøv! Haha, jeg håber du har ret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Nååårh, din fedterøv! Haha, jeg håber du har ret  

But it's true..

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

But it's true..

Du er sød 

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Du er sød 

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Hvor er du fin!! Følger lidt med på sidelinjen, ser super godt ud. Og sikke en forskel. 

Anmeld

29. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Må jo hellere huske det ugentlige billede Den vokser stadig derudaf, og har en bette blypper, der mosler noget så meget rundt derinde. Mest om aftenen, når jeg slapper af, men også lige nu. Det er hyggeligt, men føles også underligt!

Har i dag købt mine første graviditetsbukser. Man når ligesom et punkt, hvor man må indse, at nu går den altså ikke længere med de almindelige bukser HOLD KÆFT DE ER BEHAGELIGE! Hvem der end har opfundet dem fortjener en kæmpemysser. De er ganske vidst aaaaaalt for lange i benene, fordi jeg har en irriterende pæreformet kropsform (er nødt til at købe dem ret store ift. røv og hofter, men mine benlængde passer så bare ikke til den størrelse ), men de kan jo foldes op.

Jaaaaaarmen, hvor ser du jo skøn ud!  Og jeg smuttede allerede i sådanne busker i uge 10 ca og jeg æææææælsker dem! Namme namme nam! Jeg glæder mig også til at føle baby, men hun sagde til scanning i går at han lå så perfekt for at jeg snart ville mærke noget!

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

jamen mavsen er jo så smuk.. den har præcis den størrelse den skal

have

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hvor er du fin!! Følger lidt med på sidelinjen, ser super godt ud. Og sikke en forskel. 

Tak skal du have! Havde slet ikke set dit svar, sorry!

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jaaaaaarmen, hvor ser du jo skøn ud!  Og jeg smuttede allerede i sådanne busker i uge 10 ca og jeg æææææælsker dem! Namme namme nam! Jeg glæder mig også til at føle baby, men hun sagde til scanning i går at han lå så perfekt for at jeg snart ville mærke noget!

Jeg havde ikke lige set dit svar, sorry! Men tak Krydser for du mærker liv snarest muligt, det er fantastisk!

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Najsen86 skriver:

jamen mavsen er jo så smuk.. den har præcis den størrelse den skal

have

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.