Babydellen uge 18 (17+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Frøken J.

Ditte_Marie skriver:

ej en flot mave!! jeg håber at min bliver lige så flot.
forresten er bukserne rigtig fede! - hvad mærke er det og hvor er de købt?

Det gør den garanteret! Og tak! De er bare fra H&Ms mama-afdeling, og de kostede 350 kroner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Super fin babyhule

Du skal nok nå at få en fin stor mave, den minder lidt om min i den uge og min er kæmpe nu...

Tak! Og thumbs up for store babyhuler Kiggede lige dine billeder, du har altså også bare en super flot mavse

Anmeld

28. april 2011

Hailiesmom11

Secrets skriver:

Tak! Og thumbs up for store babyhuler Kiggede lige dine billeder, du har altså også bare en super flot mavse

Tak

Det altså fedt når man virkelig kan se der er en baby derinde..
Nu vil jeg så bare gerne have hende ud så jeg kan få lov til at se mine fødder igen, har jeg ikke kunnet i ca 10 uger nu...

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Tak

Det altså fedt når man virkelig kan se der er en baby derinde..
Nu vil jeg så bare gerne have hende ud så jeg kan få lov til at se mine fødder igen, har jeg ikke kunnet i ca 10 uger nu...

Hehehe Det må dælme også være belastende, kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver. Har også sagt til kæresten, at han får lov at give mig sokker på til den tid

Anmeld

28. april 2011

Hailiesmom11

Secrets skriver:

Hehehe Det må dælme også være belastende, kan slet ikke forestille mig hvordan det bliver. Har også sagt til kæresten, at han får lov at give mig sokker på til den tid

Det er både belastende og dejligt

Min kæreste har passet mig op de sidste mange uger, det bliver da heldigvis sommer nu, så det er ikke ligeså nødvendigt med strømper og lange støvler TRO MIG det er fanme en belastning

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Det er både belastende og dejligt

Min kæreste har passet mig op de sidste mange uger, det bliver da heldigvis sommer nu, så det er ikke ligeså nødvendigt med strømper og lange støvler TRO MIG det er fanme en belastning

Haha, det tror jeg gerne! Regner også med bare at kunne smide fusserne i et par klipklappere eller lignende

Nå, mama to be her kan mærke det er på tide med en middagslur! Hav en god dag

Anmeld

28. april 2011

lilledittemor

Secrets skriver:

Det gør den garanteret! Og tak! De er bare fra H&Ms mama-afdeling, og de kostede 350 kroner

Okay (: jeg skal helt sikkert shoppe mamatøj i H&M så tak

Anmeld

28. april 2011

Hailiesmom11

Secrets skriver:

Haha, det tror jeg gerne! Regner også med bare at kunne smide fusserne i et par klipklappere eller lignende

Nå, mama to be her kan mærke det er på tide med en middagslur! Hav en god dag

Jamen du må have en god lur så

Anmeld

28. april 2011

twinny

flot stor mave...

Anmeld

28. april 2011

rsmor

Super fin mave! https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.