Kan det være rigtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Miss P

Her sidder jeg så... to´ to tests i morges... 2 strejer tittede frem..

Det er lige før man ikke tror på det.

Min kæreste & jeg har prøvet sigen august 2010.. Ja jeg syntes der er gået lang tid.. Specielt med alle de påmindelser man har fået smidt i hovedet næsten hver dag.. Jahh nu må det da vist også være på tide at i får jer en lille.. Jamen mennesker, hvem sir at man kan.. Griner.

& nu sidder man så med to positive teste. & venter på at man her kl 12.45 kan ringe til læge og få svar på den urintest jeg har givet dem idag.

Mig som ville til lægen fordi jeg føler at jeg har haft influenza i mer end en uge.. Er svimmel, har kvalme og har det gennerelt bare underligt.

JEG HAVDE IKKE TÆNKT AT DET KUNNE SKYLDES GRAVIDITET..

Måske jeg blev klogere.

Kryds fingre, for vi vil det så meget. Vi krydser i hvertfal.

Det er svært når man så gerne vil snakke med nogenom det. Men igen, vi vil heller ikke fortælle at vi prøver, for så er de der alle..

DE STØRSTE HÅB FRA MISHO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

malliebooh

28. april 2011

mullesmith2

Miss Misho skriver:

Min kæreste & jeg har prøvet sigen august 2010.. Ja jeg syntes der er gået lang tid.. Specielt med alle de påmindelser man har fået smidt i hovedet næsten hver dag.. Jahh nu må det da vist også være på tide at i får jer en lille.. Jamen mennesker, hvem sir at man kan.. Griner.

& nu sidder man så med to positive teste. & venter på at man her kl 12.45 kan ringe til læge og få svar på den urintest jeg har givet dem idag.

Mig som ville til lægen fordi jeg føler at jeg har haft influenza i mer end en uge.. Er svimmel, har kvalme og har det gennerelt bare underligt.

Måske jeg blev klogere.

Det er svært når man så gerne vil snakke med nogenom det. Men igen, vi vil heller ikke fortælle at vi prøver, for så er de der alle..

DE STØRSTE HÅB FRA MISHO

Til-rigtig-meget-lykke  Selvfølgelig er den der når du har to positive tests  Hvor er det dejligt held og lykke med den lille eller hvor mange der nu er derinde hihi

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss Misho skriver:

Måske jeg blev klogere.

DE STØRSTE HÅB FRA MISHO

Du er da SÅ gravid. To streger og symptomer!! Tillykke!! 

Anmeld

28. april 2011

Miss P

Tusind tak.. Hvor er det dejligt at denne side findes, så man i det mindste kan dele med nogen..

Ja jeg håber da at de var korrekte. Jeg har jo aldrig set dem positive før, så det er vildt underligt.

Jeg har de største sommerfuge i maven.

Anmeld

28. april 2011

Filippa & Liva

TILLYKKE!!!

Anmeld

28. april 2011

Chr-Hei

Ej hvor fedt altså ... Mange gange tillykke med det(:

Anmeld

28. april 2011

Miss P

Ser jeg syner??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

Jemion

Kæmpe tillykke med de 2 streger og en lille spire i maven

Anmeld

28. april 2011

Holbæktrunten

Miss Misho skriver:

Ser jeg syner??

Nej du gør ej - tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.