Kinesisk graviditetskalender - var den rigtig for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

2babygirls

Mrs86 skriver:

Jeg har fået at vide, at den kinesiske graviditetskalender efter sigende skulle være meget præcis, så derfor ville jeg bare gerne lige vide, om den er rigtig for jeres vedkommende (jer der har fået børn...).
http://www.min-mave.dk/vaerktoejer/kinesisk-kalender.htm
Mon der er noget om snakken?

Kan I alle have en rigtig god dag!

Kram

Jep, fik en pige som den forudsagde! men min veninde skulle vente sig en dreng og fik en pige... tror den er lidt tricke når man bliver gravid tæt på d. 30 i hver måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Tina&Laura

Her passede den.
Jeg skulle ifølge kalenderen få en pige, og det fik jeg..

Men jeg tror også på at det er tilfældigt - men godt med noget at læse om når man er gravid jo 

Anmeld

28. april 2011

LenaJohansen

her passede den  men tror nu bare det var ren held

Anmeld

28. april 2011

Happiness

Den passede her Men tror nu ikke på den, tror mere det er tilfældigt. Den har trods alt 50% cgance for at ramme rigtigt

Anmeld

28. april 2011

Jemion

Passer ikke her.. Her sagde den jeg skulle vente en pige, men jeg venter en lille dreng

Anmeld

28. april 2011

Bryndis

Mrs86 skriver:

Jeg har fået at vide, at den kinesiske graviditetskalender efter sigende skulle være meget præcis, så derfor ville jeg bare gerne lige vide, om den er rigtig for jeres vedkommende (jer der har fået børn...).
http://www.min-mave.dk/vaerktoejer/kinesisk-kalender.htm
Mon der er noget om snakken?

Kan I alle have en rigtig god dag!

Kram

Ikke i mit tilfælde. Den siger at jeg skulle have to piger men har fået to drenge

Anmeld

28. april 2011

Ranarupta

Den passede ikke her.

Anmeld

28. april 2011

DianaM

Den passer kun halvvejs i mit tilfælde.

Vores første skulle blive en pige og det blev det også, men den mener at jeg venter en pige igen nu og efterhånden har 3 scanninger vist atdet er en dreng inde i mavsen, så tror jeg satser mere på scanningerne

Anmeld

28. april 2011

twinny

passer slet ikk her...  sagde pige, men venter to drenge...

Anmeld

28. april 2011

Mor010711

Passede på mig. Og på min veninde med hendes 2. Og min mor med hendes 4... Meen tror nu det er mest held

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.