Jeg tillader mig, at bruge anonymitetsfunktionen for en god ordens skyld 
Kender i det med, at børnene sidst på dagen kommer på en fælles stue hvor der er tilknyttet lidt forskelligt personale fra de øvrige stuer som måske ikke kender jeres børn så godt?
Jeg synes jeg kan mærke det ganske tydeligt, at personalet der ikke er ansat på mit barns stue ikke er lige så engageret i forhold til mit barn som de er i forhold til børnene fra deres egen stue.
De ser mig næsten ikke når jeg kommer, jeg må altid tage initiativ og spørge ind til hvordan han har haft det den dag - og 90% af tiden "tror de nok han har haft en god dag", når vi går viser de yderst sjældent interesse i, at vinke farvel til mit barn. Jeg har været den der har været inde og afbrudt en samtale med en af disse personaler mens vedkommende har siddet og hyggesnakket med en anden forælder og sagt, at jeg gerne vil have hun siger farvel til min søn.
Jeg lyder måske lidt negativ - men mest af alt er jeg faktisk rigtig ked af det her.
Og ja det skal saft suseme tages op i vuggestuen - men jeg vil lige høre jer om i også har lignende erfaringer fra jeres vuggestuer?
- Jeg ved jo, at man som regel bliver ansat i en institution som pædagog/ medhjælper og ikke på en stue - det burde derfor ikke være sådan, at man har et større ansvar overfor de børn der er på den stue som man arbejder på - ihvertfald ikke når de er på fælles stue.
Anmeld