Laulund87 skriver:
Og ja, der skal ikke meget til..Jeg ser farer overalt og tegn på at Maria ikke er helt med

Hun har gået, men det var en kort fornøjelse. Hun vil kun gå hvis hun får en hånd at holde ved, et bord eller lignende.
Jeg har lagt mærke til at hun ikke bøjer i knæene. Hvis hun vil have noget på gulvet, stikker hun benene ud til siderne og rumpen i vejret..Hmm.
Op af trapper bøjer hun ikke, men svinger dem bare ud til siderne. Hun har jo heller ikke kravlet eller bare været i kravleposition.
Lyder det underligt?
Desuden har jeg det mærkeligt. Godt nok kender jeg ikke mange af jer, men jeg vil alligevel lufte mine tanker.
Jeg føler af folk er "efter mig". Jeg synes jeg er der for andre og kommer med gode råd, men bliver misforstået. Jeg tilbyder tit min hjælp og vil virkelig gøre meget for andre der betyder noget for mig. Jeg føler mig svigtet af dem omkring mig..
Jeg er bare konstant trist og har ondt i maven. Føler at jeg har mange overfladiske venskaber..Gud hvor lyder jeg ynkelig og jeg fortryder nok at jeg skriver det her fordi alle kan læse med..
Det hele lyder måske vrøvlet, men tak fordi du læste med så langt
Jeg er helt sikker på at det hele nok skal komme igang hos hende, men hun har jo været meget igennem og er helt klart at hun på nogle områder ikke er helt med. Men i får hjælp til det gør i ik? Og hvis der var dybt bekymringer fra de kloge hoveder, tror du så ikke de vil tage en god snak med jer? Evt tage en snak med jeres læge om hendes knæ?
Prøv at tænk på hvor fantastisk og en glad pige du har dig
hun er jo så skøn altså
og Emil er jo hel vild med hende, ja i det hele taget jer, så de 2 skal da bare lige lege lidt mere med hinanden, så skal han nok få hende på benene 
Ihhh får helt dårlig samvittighed
har bare den seneste uge glemt alt og alle omkring mig da jeg er startet med at arbjde der, er så træt, gab. Men du ved at her er du ikke glemt eller noget