For dævlen, det er svært at skulle være børnefri en hel weekend......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

Ny mor

...hvorfor er jeg bare sådan en hønemor - jeg som endda har ungerne hjemme til daglig - er bare helt ked og snøfte-agtig nu farmor og farfar har hentet drengene til en forlænget weekend (til på mandag), så Peter og jeg kan få sat skub i vores forsømte gør-det-selv projekter i huset.

Uden unger rykker det jo på en anden måde ;-) Julius trippede bare for at komme afsted og Marius så kun farfar (mor var luft) da de kom, så ungerne elsker dem og har sovet der masser af gange....arggg, hvor er jeg fjollet, jeg må vist igang med at gøre rent og høre høj musik....

Birgitte (som allerede glæder sig til ungerne kommer hjem og roder på mandag....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

Plysbjørnen

Puha det er hårdt sådan at undvære sine små poder... Også selv om man ved de har det godt...

Betina

Anmeld

31. oktober 2008

Susan1978

Ei Birgitte nu må du spænde hjælmen..

Det er da bare luxus sådan en hel weekend uden unger og det er så sundt for både jer og børnene..

selvfølgelig savner du dem og savnet er endnu større på søndag.. men prøv at nyd det.

jeg er bare død midsundelig.. har så mange projekter som jeg bare ikke når fordi jeg har en pyldret Emil hængende i buksebenet.

Susan som nåede 3 maskinfulde tøjvask igår efter kl 20.

Anmeld

31. oktober 2008

Lise

Ja, her må jeg give Susan ret - det er sgu da bare luksus! Nyd det nu..

Anmeld

31. oktober 2008

Ny mor

..ja..ja, jeg spænder hjælmen nu...loool.....
Birgitte

Anmeld

31. oktober 2008

Tikki

Selvom du må spænde hjælmen , så kan jeg altså godt følge dig....men jeg er også en frygtelig hønemor...lige indtil jeg kommer ud af døren, så nyder jeg det helt vildt

Rigtig god weekend og husk nu også at kysse lidt, når nu I er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.