Jeres forlovelses/vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Tanja84

Zibi_84 skriver:

14 karat guld, fra vores Bryllup 22 August 2009. Min ring er lidt svær at se, men der er 3 diamanter, som former et hjerte

Super flotte billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Laura.

myr81 skriver:

Tak

Det er Christel Kaaber der står bag. Hun har sit eget lille guldsmed værksted og salg i Hillerød.

Jamen hende kender jeg godt - ikke personligt altså. Arbejder selv i guldsmed i Hillerød nemlig.. men super smukke ringe.

Anmeld

3. maj 2011

Anke skriver:

Her er min ring - et billede fra den dag, jeg fik den.

Meget simpel, men jeg elsker symbolikken, med de to dele, der går ind i hinanden - en slags kærlighedssløjfe.

Så smuk og symbolsk!!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. maj 2011

hmg86

Her er min.. blev forlovet d. 24. juli 2010 og skal giftes til næste år..

Min dejlige kæreste friede på en længe ventet roadtrip i USA. Vi var på en hjuldamper, kiggede ud på delfinerne i solnedgangen, da han med nervøs stemme faldt på knæ og sagde, at han havde noget til mig.. Det var så både en ring og et spørgsmål, som jeg uden tøven svarede ja til.

Det er kun mig der bærer ring, da han syntes jeg skulle have en forlovelsesring før vielsesringen. Han fortalte at han købte ringen 2 år tidligere, da han bare vidste, at det skulle være os to.. så var det bare at vente på det rette øjeblik..

Billedet er ikke vildt tæt på ringen, da vi tog det med de champagneglas, som vi drak af den aften, og som skal med til brylluppet..

Ringen er sølv og med en diamant.. den er enkel og ikke for prangende, lige min stil..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2011

Gyllibik

Waauu sikke nogle flotte ringe.

Min forlovelses ring er i hvid guld, med en lille diamant. Vielses ringen er i guld med en tynd hvidgulds kant, i min er der 5 små diamanter og mandens er uden.

Anmeld

4. maj 2011

Filuca

Det er også de ringe, vi har

Anmeld

4. maj 2011

Rosa

Helt slanke med en diamant i min: 

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Mike

Anmeld

5. maj 2011

anynom

Har desværre ikke et billede af vores forlovelsesringe liggende, men her er vores vielsesringe =) Guld og hvidguld. Ingen sten endnu, men det kan altid komme =)

Anmeld

25. maj 2011

Shibby

Ej hvor er der mange flotte ringe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.