Jeres forlovelses/vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Clisolka

HA! Nu kan jeg være med - har netop fået forlovelsesringen på (havde jeg ikke da indlægget blev skrevet) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Lene-Oliver

Malene84 skriver:

Ja det har jeg også sagt - men Jannick er totalt prinsessen i dette forhold. HAHAHAH... hvis jeg er død i morgen, er det fordi han har læst dette indslag.

Hmm... jeg ville jo bare gerne giftes, rådhuset er fint for mig - meeeen prinsessen vil gerne have kæmpe bryllup og gider ikke giftes "for bare at giftes" - så derfor skal det være drømmebrylluppet

Vi har samme problem her hjemme.

Jeg har sagt at hvor bryllupet og hvem der kommer med som gæster, har egentligt ikke den store betydning for mig så længe jeg får den mand jeg elsker.

Men min kæreste VIL have kirkebryllup, kjole og kæmpe fest.Han mener at hvis det skal gøres, skal det gøres ordentlig. Så mon der er en forhåbning om at vi kan blive gift om 15-20 år...

Tålmodigheden længe leve

Anmeld

9. juni 2011

Jonna1979

ved ikke om man kan se det men i min er der tre små diamanter der former et hjerte vi købte ringene på Rhodos og blev forlovet der priserne er noget helt andet dernede

Anmeld

9. juni 2011

Malene76

AnneH skriver:

Vores ringe

Hold da op hvor er de flotte.... Specielt det det halve hjerte på hver...

KH Malene

Anmeld

9. juni 2011

chael

Shibby skriver:

Vil du vise dem frem?

Kunne godt tænke mig at se jeres forskellige smag i design

Her er min og mandens forlovelses ringe smeltet sammen til 1 ring til mig.

Manden brugte aldrig sin, pga. hans arbejde, og jeg kunne ikke længere passe mig.

Så de blev smeltet sammen til en massiv guldring, med 3 diamanter i, som repræsenterer vores snart 3 unger.

*Camilla 24+1

Anmeld

9. juni 2011

karina pigen

jaa den vi har ligner ik den vi købte.. vi valgte en ring i guld hvor der ligeom var 2 felter langs hinanden en ene var RU i det ( ik glat og fint) men med tiden er den blevet glat og fin.. øøøv

Anmeld

9. juni 2011

LC

Her er vores ringe. De er i guld, og hvidguld i midten, og så er der 5 diamanter i min.

Anmeld

9. juni 2011

Loa

AnneH skriver:

Vores ringe

Hi hi det er lige præcis dem vi også har Måtte også bare eje dem da jeg så dem

Anmeld

9. juni 2011

Mille83

MDybvad skriver:

Jeg er så heldig at være sprit NYFORLOVET  Min forlovede (skal stadig vænne mig til den fantastiske titel) friede til mig d.16. april. Der er en helt speciel historie om ringen og dens tilbliven, som jeg beskrev i min fortælling om hvordan han friede. Der er også masser af gode billeder af ringen, foruden det jeg har vedhæftet dette indlæg Håber du vil læse min lille fortælling .. Det er ret smukt    

Her er linket:
https://www.baby.dk/debat/103888pi1/bryllup/min-smukke-forlovelsesring-billeder-og-ringens-tilbliven.aspx

Vi er i øvrigt blevet enige om at han først får ring på når vi bliver gift Der er stadig noget guld tilbage, som skal smeltes i vores vielsesringe når de skal laves (du vil vide hvad jeg taler om når du har læst den tråd jeg oprettede efter han havde friet

Hold nu op et frieri 

Så smukt og sikke en romantisk kæreste du har 

Anmeld

9. juni 2011

sismofutten

Jeg vil da også lige være med - vi har selv designet vores :-)

De er begge i guld, og tilsammen dannes der et hjerte - "min del af hjertet" er i brillianter, og "min mands del" er af hvidguld :-)
(Klik evt. på billedet for at gøre det større, så I kan se det :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.