Jeres forlovelses/vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Shibby

MDybvad skriver:

Jeg er så heldig at være sprit NYFORLOVET  Min forlovede (skal stadig vænne mig til den fantastiske titel) friede til mig d.16. april. Der er en helt speciel historie om ringen og dens tilbliven, som jeg beskrev i min fortælling om hvordan han friede. Der er også masser af gode billeder af ringen, foruden det jeg har vedhæftet dette indlæg Håber du vil læse min lille fortælling .. Det er ret smukt   

Min drømmering..og så i guld..Hvor er den smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Bruus

Shibby skriver:

Min drømmering..og så i guld..Hvor er den smuk

Har lige rettet i mit indlæg, det blev sendt lidt hurtigt afsted ... Så nu står der lidt mere...... link og flere billeder osv

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Den er smuk..virkelig smuk..  Elsker tankerne bag ringen. Hvordan ringen ser ud ER vigtig,men tankerne bag er så lige så vigtig i min verden Det din mand har gjort overgår alt jeg har hørt om..Kæft hvor er du heldig..!

Anmeld

27. april 2011

Christina.78

MDybvad skriver:

Jeg er så heldig at være sprit NYFORLOVET  Min forlovede (skal stadig vænne mig til den fantastiske titel) friede til mig d.16. april. Der er en helt speciel historie om ringen og dens tilbliven, som jeg beskrev i min fortælling om hvordan han friede. Der er også masser af gode billeder af ringen, foruden det jeg har vedhæftet dette indlæg Håber du vil læse min lille fortælling .. Det er ret smukt    

Her er linket:
https://www.baby.dk/debat/103888pi1/bryllup/min-smukke-forlovelsesring-billeder-og-ringens-tilbliven.aspx

Vi er i øvrigt blevet enige om at han først får ring på når vi bliver gift Der er stadig noget guld tilbage, som skal smeltes i vores vielsesringe når de skal laves (du vil vide hvad jeg taler om når du har læst den tråd jeg oprettede efter han havde friet

smuk

Anmeld

27. april 2011

Christina.78

og min er en alm guldring uden dikkedarer forlovelsesring fra Aagaard

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Christina.78 skriver:

og min er en alm guldring uden dikkedarer forlovelsesring fra Aagaard

En simpel ring er jo også smuk..Hver sin smag

Ville sikkert værdsætte dne hvis det var mig. Jeg har en svaghed overfor guld.. hehe

Anmeld

27. april 2011

twinny

Malene84 skriver:

Ja det har jeg også sagt - men Jannick er totalt prinsessen i dette forhold. HAHAHAH... hvis jeg er død i morgen, er det fordi han har læst dette indslag.

Hmm... jeg ville jo bare gerne giftes, rådhuset er fint for mig - meeeen prinsessen vil gerne have kæmpe bryllup og gider ikke giftes "for bare at giftes" - så derfor skal det være drømmebrylluppet

undskyld mig... men hahahhahaha....

Anmeld

27. april 2011

sarahb

jeg har denne og min mand har den i dobbelt størrelse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Ja det har jeg også sagt - men Jannick er totalt prinsessen i dette forhold. HAHAHAH... hvis jeg er død i morgen, er det fordi han har læst dette indslag.

Hmm... jeg ville jo bare gerne giftes, rådhuset er fint for mig - meeeen prinsessen vil gerne have kæmpe bryllup og gider ikke giftes "for bare at giftes" - så derfor skal det være drømmebrylluppet

Hvor er han SØD
Det synes jeg da er så sødt som noget ka være..

Her er jeg også meget sådan, at jeg gider ikke NØJES sådan en dag.. der ska være ordentligt penge til det..
Dog behøves jeg ikke noget fint og fornemt mad eller noget.
Men jeg skal bare ku pege på en kjole og så det min, ligeledes ville vi gerne begge ha en oplevelse den dag.. og en go bryllupsrejse - og med stor familie.. ja så løber det op! SUK!

Anmeld

27. april 2011

Christina.78

Shibby skriver:

En simpel ring er jo også smuk..Hver sin smag

Ville sikkert værdsætte dne hvis det var mig. Jeg har en svaghed overfor guld.. hehe

Jeg værdsætter den skam højt  det var mig der gav ham den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.